Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så är mitt liv också, varje dag.Att oavsett vad jag gör eller är, så borde jag ha gjort mer, annorlunda eller bara bättre.
Eller folk som absolut ska om, och sen sänker hastigheten rejält. Varför skulle du klämma dig in framför om du ville köra saktare? Typiskt vid tvåfiligt som blir enfiligtFolk som inte följer hastighetsbegränsningarna.
Och då inte bara folk som kör för fort, utan även dem som kör på motorvägen i 50, eller kör på motorvägen i 70 (trots bra väglag och sikt).
Idag löste jag det genom att värma det färdiga, och kalla, teet i mikron igen.Alltid när jag gör te så blir det ju hett, sen svalnar det jättefort så måste hälla i mig det precis rätt minut. Vill ju kunna ta en slurk då och då.
Vet du, nu vet inte jag vad det där gäller men du ska veta att vi tomtar och tomtebarn uppskattar våran lekledare jävligt mycketAtt oavsett vad jag gör eller är, så borde jag ha gjort mer, annorlunda eller bara bättre.
Utan att känna dig vill jag nog påstå att du gör ditt bästa. Och det räcker gott, alla dagar i veckan, året om.Att oavsett vad jag gör eller är, så borde jag ha gjort mer, annorlunda eller bara bättre.
Ser ju för bedrövligt ut @pepp