Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit ute i skogen sedan 5-tiden... frusen slang eftersom vi nu har kallt också utöver snön. Jag älskar mitt jobb :D

(nej, geologen behöver inte vara med och lösa problem med frusen slang... men hon älskar att göra det och har ju bäst koll på vilka resurser som finns för att lösa det pga jobbat här för länge...)
 
Stör mig på att en viss storlek av en ryggsäck jag vill ha bara verkar finnas hos tillverkaren. Den kommer upp på andra ställen när man söker, men då är den endera slut i lager eller så är det sidor jag är tveksam att handla från.
Men handla från tillverkaren då, kandke ni tänker. Problemet är att den är såpass mycket dyrare hos tillverkaren än hos alla de andra sidorna 😬
 
Folk som inte följer hastighetsbegränsningarna.

Och då inte bara folk som kör för fort, utan även dem som kör på motorvägen i 50, eller kör på motorvägen i 70 (trots bra väglag och sikt).
Eller folk som absolut ska om, och sen sänker hastigheten rejält. Varför skulle du klämma dig in framför om du ville köra saktare? Typiskt vid tvåfiligt som blir enfiligt
 
Varit borta 3 dagar... toaletterna kan inte ha blivit städade överhuvudtaget. Mina vikarier borde inte få lön.
IMG_20231116_144256.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 097
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
23 642
Svar
2 001
· Visningar
98 148
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 628
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp