Förstår det, blir ju massa merarbete för dig nu.Jag vet blir så jävla less. Kan absolut ta att det kanske inte blir samma nivå som när jag städar, men det här tar fan priset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det, blir ju massa merarbete för dig nu.Jag vet blir så jävla less. Kan absolut ta att det kanske inte blir samma nivå som när jag städar, men det här tar fan priset
Skicka bilderna till er arbetsledare.Jag vet blir så jävla less. Kan absolut ta att det kanske inte blir samma nivå som när jag städar, men det här tar fan priset.
Skicka bilderna till er arbetsledare.
Som på mitt jobb, de städade och tömde inte sopor på sex veckor på mitt kontor.Det är gjort.
"Oj, vi gick med honom och visade alla toaletter "
Förstår din frustration. Varje gång våran ordinarie städare är borta glömer dom källsorteringen. Varenda gång. Nu har vi klagat så ofta så dom skickade ut personal för att tömma den. Personalen i fråga tog påsen som stod ovanpå källsorteringen och gnällde så min kollega hörde det över att dom lärade åka ut för det lilla som var. Men dom tömde ju fortfarande inte källsorteringen.Det är gjort.
Det är gjort.
När jag städade hotellrum var vi dels verksamhetens personal och dels en städfirma som de tog in när det var mycket att göra.Förstår din frustration. Varje gång våran ordinarie städare är borta glömer dom källsorteringen. Varenda gång. Nu har vi klagat så ofta så dom skickade ut personal för att tömma den. Personalen i fråga tog påsen som stod ovanpå källsorteringen och gnällde så min kollega hörde det över att dom lärade åka ut för det lilla som var. Men dom tömde ju fortfarande inte källsorteringen.
Skickade ett inte så nådigt mejl om beteendet och att källsorteringen fortfarande inte var tömd och kallade personalen dom skickade ut extra för oprofessionella. Man klagar inte så en kund hör.
När jag städade hotellrum var vi dels verksamhetens personal och dels en städfirma som de tog in när det var mycket att göra.
Husfrun brukade skicka oss att kolla så städfirman städat ordentligt, hade de inte gjort det fick vi städa efter dem.
En gång hade de inte torkat under toaringarna på hotellrummen så det var fullt av pissfläckar där.
Jag blev skitsur på att alltid behöva göra mitt eget + städfirmans jobb så jag sa till husfrun att jag städar inte bort det där.
Typ.
Min avdelning bestämde sig för att inte hantera diskmaskinen i två dagar. Det kaos, inget rent porslin, disk överallt... Folk är så lata!!Jag vet blir så jävla less. Kan absolut ta att det kanske inte blir samma nivå som när jag städar, men det här tar fan priset.
Min avdelning bestämde sig för att inte hantera diskmaskinen i två dagar. Det kaos, inget rent porslin, disk överallt... Folk är så lata!!
Vi har städare i butiken men inte en chans att han skulle behöva ta vår disk?!
Verkligen! Hos oss ingår inte disken alls, utan ska skötas av de som använder porslinet = alla.Beror ju lite på vad som ingår i arbetsuppgifterna
Samma på mitt jobb! Disken sköts väldigt bra på mitt jobb!Verkligen! Hos oss ingår inte disken alls, utan ska skötas av de som använder porslinet = alla.
Sant men hur svårt är det att fylla och tömma en diskmaskin?Beror ju lite på vad som ingår i arbetsuppgifterna
Sant men hur svårt är det att fylla och tömma en diskmaskin?
JÄTTEsvårtSant men hur svårt är det att fylla och tömma en diskmaskin?