Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är gjort.
"Oj, vi gick med honom och visade alla toaletter 😭"

:meh:
Förstår din frustration. Varje gång våran ordinarie städare är borta glömer dom källsorteringen. Varenda gång. Nu har vi klagat så ofta så dom skickade ut personal för att tömma den. Personalen i fråga tog påsen som stod ovanpå källsorteringen och gnällde så min kollega hörde det över att dom lärade åka ut för det lilla som var. Men dom tömde ju fortfarande inte källsorteringen.

Skickade ett inte så nådigt mejl om beteendet och att källsorteringen fortfarande inte var tömd och kallade personalen dom skickade ut extra för oprofessionella. Man klagar inte så en kund hör.
 
Det är gjort.
"Oj, vi gick med honom och visade alla toaletter 😭"

:meh:

Förstår din frustration. Varje gång våran ordinarie städare är borta glömer dom källsorteringen. Varenda gång. Nu har vi klagat så ofta så dom skickade ut personal för att tömma den. Personalen i fråga tog påsen som stod ovanpå källsorteringen och gnällde så min kollega hörde det över att dom lärade åka ut för det lilla som var. Men dom tömde ju fortfarande inte källsorteringen.

Skickade ett inte så nådigt mejl om beteendet och att källsorteringen fortfarande inte var tömd och kallade personalen dom skickade ut extra för oprofessionella. Man klagar inte så en kund hör.
När jag städade hotellrum var vi dels verksamhetens personal och dels en städfirma som de tog in när det var mycket att göra.
Husfrun brukade skicka oss att kolla så städfirman städat ordentligt, hade de inte gjort det fick vi städa efter dem. :banghead:
En gång hade de inte torkat under toaringarna på hotellrummen så det var fullt av pissfläckar där. :yuck:
Jag blev skitsur på att alltid behöva göra mitt eget + städfirmans jobb så jag sa till husfrun att jag städar inte bort det där.
Typ.
:rage:
 
När jag städade hotellrum var vi dels verksamhetens personal och dels en städfirma som de tog in när det var mycket att göra.
Husfrun brukade skicka oss att kolla så städfirman städat ordentligt, hade de inte gjort det fick vi städa efter dem.
En gång hade de inte torkat under toaringarna på hotellrummen så det var fullt av pissfläckar där. :yuck:
Jag blev skitsur på att alltid behöva göra mitt eget + städfirmans jobb så jag sa till husfrun att jag städar inte bort det där.
Typ.
:rage:

Nä såhär i efterhand borde jag ha ringt och bett dom ta dit vikarien så han fick ta upp skiten. Men lätt att vara efterklok 😑
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 097
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
23 642
Svar
2 001
· Visningar
98 148
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 628
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp