Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar ta fel på Kalkylatorn och Kontakter, har den ena ovanför den andra. Många gånger har jag klickat på kontakter och så kommer kalkylatorn upp och vice versa.Visa bifogad fil 132062
Två av de appar jag använder frekvent ser nästan identiska ut, det är lite störigt faktiskt Det har hänt mer än en gång att jag gått in på Vinted för att söka upp ett träningspass… bara för att i ögonvrån se annonser om barnkläder
(Nej jag brukar inte ha dem bredvid varandra )
Finns muggvärmare att köpa till USB uttag om det kan vara något.Alltid när jag gör te så blir det ju hett, sen svalnar det jättefort så måste hälla i mig det precis rätt minut. Vill ju kunna ta en slurk då och då.
Vad har du för mugg?Alltid när jag gör te så blir det ju hett, sen svalnar det jättefort så måste hälla i mig det precis rätt minut. Vill ju kunna ta en slurk då och då.
Termosmugg?Alltid när jag gör te så blir det ju hett, sen svalnar det jättefort så måste hälla i mig det precis rätt minut. Vill ju kunna ta en slurk då och då.
Man blir lite förvirrad innan hjärnan har lyckats sortera ut vilken app man egentligen tryckte påJag brukar ta fel på Kalkylatorn och Kontakter, har den ena ovanför den andra. Många gånger har jag klickat på kontakter och så kommer kalkylatorn upp och vice versa.
Låter krångligt. Ska man ansluta den till datorns USB-uttag?Finns muggvärmare att köpa till USB uttag om det kan vara något.
Ja eller sätter usb sladden i en sån där omvandlare till eluttag. Finns förlängningssladdar med USB i sig men jag tycker dom är för dyra ^^Låter krångligt. Ska man ansluta den till datorns USB-uttag?
De gick ut. I korridoren, men då stör de ju andra istället... Vi skulle egentligen behöva 2-3 kontor till, och kanske 1-2 mötesrum till för att få lite lugn och ro. Problemet är när alla är här samtidigt, då finns det inte plats för folk.Gud vad störande! Kan du inte be dem gå ut?
Jag har tre frekvent använda appar (Spotify, Podbean och Met Office) som alla bestämt sig för att grönt och svart är bästa färgkombinationen, där blir det också ganska förvirrande ibland! Dock inte lika illa som ditt exempelVisa bifogad fil 132062
Två av de appar jag använder frekvent ser nästan identiska ut, det är lite störigt faktiskt Det har hänt mer än en gång att jag gått in på Vinted för att söka upp ett träningspass… bara för att i ögonvrån se annonser om barnkläder
(Nej jag brukar inte ha dem bredvid varandra )
Att två av mina grannar parkerat så nära varandra att jag inte får in min bil i min ruta
Za ju tidigare att jag är glad för att vara hemma, zkulle tydligen blåza zatan med"Kristin Sahlström, meteorolog på SMHI, varnar för att det kan bli uppåt två decimeter snö i norra Skåne under natten och morgondagen."
Det borde vara en mänsklig rättighet i alla fall om man bor i Skåne att slippa snöhelvetet, undantaget möjligen mellan 23 december och 6 januari.