Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visa bifogad fil 132062
Två av de appar jag använder frekvent ser nästan identiska ut, det är lite störigt faktiskt :p Det har hänt mer än en gång att jag gått in på Vinted för att söka upp ett träningspass… bara för att i ögonvrån se annonser om barnkläder 😬

(Nej jag brukar inte ha dem bredvid varandra :D)
Jag brukar ta fel på Kalkylatorn och Kontakter, har den ena ovanför den andra. Många gånger har jag klickat på kontakter och så kommer kalkylatorn upp och vice versa.
 
Jag brukar ta fel på Kalkylatorn och Kontakter, har den ena ovanför den andra. Många gånger har jag klickat på kontakter och så kommer kalkylatorn upp och vice versa.
Man blir lite förvirrad innan hjärnan har lyckats sortera ut vilken app man egentligen tryckte på 😅
 
Att jag är så förbaskad snäll och naiv att jag i förmiddags sa till min kontorsgranne för dagen (sitter på ett kontorshotell och jobbar idag) att hon inte behövde stänga av sin musik för min skull, “för det är alltid intressant att höra vad andra lyssnar på och se om man kanske kan få lite inspiration”.

Alltså seriöst, är jag helt jäkla dum i huvudet eller?! :banghead: Ibland skrämmer jag mig själv lite faktiskt... Låt oss säga att personens musiksmak, som går ut på väldigt mycket eurodisco och inte särskilt mycket annat, hittills inte inspirerat mig till något annat än att fundera på hur man smidigast skulle “råka” ta sönder högtalarna på någons dator utan att någon märker det :angel:
 
Visa bifogad fil 132062
Två av de appar jag använder frekvent ser nästan identiska ut, det är lite störigt faktiskt :p Det har hänt mer än en gång att jag gått in på Vinted för att söka upp ett träningspass… bara för att i ögonvrån se annonser om barnkläder 😬

(Nej jag brukar inte ha dem bredvid varandra :D)
Jag har tre frekvent använda appar (Spotify, Podbean och Met Office) som alla bestämt sig för att grönt och svart är bästa färgkombinationen, där blir det också ganska förvirrande ibland! Dock inte lika illa som ditt exempel :D
 
"Kristin Sahlström, meteorolog på SMHI, varnar för att det kan bli uppåt två decimeter snö i norra Skåne under natten och morgondagen." :arghh: :arghh: :arghh: :arghh:

Det borde vara en mänsklig rättighet i alla fall om man bor i Skåne att slippa snöhelvetet, undantaget möjligen mellan 23 december och 6 januari. :mad:
Za ju tidigare att jag är glad för att vara hemma, zkulle tydligen blåza zatan med
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 090
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
23 472
Svar
2 001
· Visningar
98 145
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 617
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp