Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Busringningar.
Av någon anledning ringer det med ojämna mellanrum, men ofta flera gånger i månaden, ungar som pladdrar något obegripligt.
Jag har helt slutat svara på dolt nummer pga det.
Förutom som t.ex nu då jag somnat i soffan och de väcker mig med sitt ringande, och jag svarar fortfarande halvsovande.
Vad ska man göra för att få slut på det? Jag lägger på omedelbart då jag hör att det igen är ett tjattrande barn, så jag kan inte förstå vad det tycker är roligt?
 
Busringningar.
Av någon anledning ringer det med ojämna mellanrum, men ofta flera gånger i månaden, ungar som pladdrar något obegripligt.
Jag har helt slutat svara på dolt nummer pga det.
Förutom som t.ex nu då jag somnat i soffan och de väcker mig med sitt ringande, och jag svarar fortfarande halvsovande.
Vad ska man göra för att få slut på det? Jag lägger på omedelbart då jag hör att det igen är ett tjattrande barn, så jag kan inte förstå vad det tycker är roligt?
Förekommer busringningar fortfarande?
 
Förekommer busringningar fortfarande?
Ingen jag känner har någonsin blivit utsatt för dem, annat än möjligtvis någon enstaka gång, och är väldigt förvånade då jag berättat om det. Men mig rings det till några gånger i månaden. Jag hade mycket gärna fått reda på varför, och vem det egentligen är som ringer.
 
Busringningar.
Av någon anledning ringer det med ojämna mellanrum, men ofta flera gånger i månaden, ungar som pladdrar något obegripligt.
Jag har helt slutat svara på dolt nummer pga det.
Förutom som t.ex nu då jag somnat i soffan och de väcker mig med sitt ringande, och jag svarar fortfarande halvsovande.
Vad ska man göra för att få slut på det? Jag lägger på omedelbart då jag hör att det igen är ett tjattrande barn, så jag kan inte förstå vad det tycker är roligt?
Lägg telefon med micen mot högtalare och på med ljud å lämna. Dom lär lägga på själva.
 
Stör mig på att det evenemang jag hade tänkt fara på idag tydligen var igår, jag måste ha tänkt fel när jag såg vilket datum det skulle vara.

Nu vet jag inte vad jag ska göra idag. Känner mig rastlös och vill hitta på något men orkar inte kontakta någon, vet inte ens om jag egentligen vill umgås med någon. Är dessutom bajsväder ute.

Kanske får diska upp krukor mm från vårens förodling men hade tänkt ta det en dag när det är fint väder eftersom jag ska hålla till på inglasade balkongen.
 
Stör mig på att det evenemang jag hade tänkt fara på idag tydligen var igår, jag måste ha tänkt fel när jag såg vilket datum det skulle vara.

Nu vet jag inte vad jag ska göra idag. Känner mig rastlös och vill hitta på något men orkar inte kontakta någon, vet inte ens om jag egentligen vill umgås med någon. Är dessutom bajsväder ute.

Kanske får diska upp krukor mm från vårens förodling men hade tänkt ta det en dag när det är fint väder eftersom jag ska hålla till på inglasade balkongen.

Får följa upp med att jag iaf är glad att jag har en hund, blev en promenad i bajsvädret och humöret är lite bättre.
 
Stör mig på att affären runt hörnet var stängd pga röd dag och jag behövde byta patron till sodastreamern
Men får ta mig till macken
Sonen jobbar så det gör inget om magen rasat på vägen.
Han kan fixa bytet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 604
Senast: Enya
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 582
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp