Det är förjävligt. Mina chips levererades av sambon.Att jag inte tog in mitt godis till vardagsrummet, jag ska alltså behöva resa mig och hämta det i köket??!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är förjävligt. Mina chips levererades av sambon.Att jag inte tog in mitt godis till vardagsrummet, jag ska alltså behöva resa mig och hämta det i köket??!
Förekommer busringningar fortfarande?Busringningar.
Av någon anledning ringer det med ojämna mellanrum, men ofta flera gånger i månaden, ungar som pladdrar något obegripligt.
Jag har helt slutat svara på dolt nummer pga det.
Förutom som t.ex nu då jag somnat i soffan och de väcker mig med sitt ringande, och jag svarar fortfarande halvsovande.
Vad ska man göra för att få slut på det? Jag lägger på omedelbart då jag hör att det igen är ett tjattrande barn, så jag kan inte förstå vad det tycker är roligt?
Ingen jag känner har någonsin blivit utsatt för dem, annat än möjligtvis någon enstaka gång, och är väldigt förvånade då jag berättat om det. Men mig rings det till några gånger i månaden. Jag hade mycket gärna fått reda på varför, och vem det egentligen är som ringer.Förekommer busringningar fortfarande?
Lägg telefon med micen mot högtalare och på med ljud å lämna. Dom lär lägga på själva.Busringningar.
Av någon anledning ringer det med ojämna mellanrum, men ofta flera gånger i månaden, ungar som pladdrar något obegripligt.
Jag har helt slutat svara på dolt nummer pga det.
Förutom som t.ex nu då jag somnat i soffan och de väcker mig med sitt ringande, och jag svarar fortfarande halvsovande.
Vad ska man göra för att få slut på det? Jag lägger på omedelbart då jag hör att det igen är ett tjattrande barn, så jag kan inte förstå vad det tycker är roligt?
Men det är ju det du har stroppen uppe på luvan till så att du kan justera den så att du ser lite mer än bara fluffAtt huvor alltid är så förbannat stora
-0,5 grader och hällregn här.Vädret...
Dammsug upp den? Har du testat att sopa?Tappade en rakbladskniv. Nu kan jag för mitt liv inte hitta den avbrutna spetsen.
Känns typiskt obra med en halv cm sylvass metallskärva på golvet.
Stör mig på att det evenemang jag hade tänkt fara på idag tydligen var igår, jag måste ha tänkt fel när jag såg vilket datum det skulle vara.
Nu vet jag inte vad jag ska göra idag. Känner mig rastlös och vill hitta på något men orkar inte kontakta någon, vet inte ens om jag egentligen vill umgås med någon. Är dessutom bajsväder ute.
Kanske får diska upp krukor mm från vårens förodling men hade tänkt ta det en dag när det är fint väder eftersom jag ska hålla till på inglasade balkongen.