Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte chips. Det är inte gott, varför köpte jag?
Wikningschips är ju bästa sortenDu måste ha köpt fel sort, lättsaltat eller vinäger eller så.
Wikningschips är ju bästa sorten
Äter nästan inga andra chipsMenar du Vickning? Isf usch nej, då låter jag bli chipsen
Köpte mina favoritchips men en mindre påse än annars. Kanske tillverkas i en annan fabrik eller nåt. De hade inte gått ut iaf.Du måste ha köpt fel sort, lättsaltat eller vinäger eller så.
Jag stör mig på att jag inte lyckas hitta fårskinnstofflor (eller andra varma, mysiga tofflor!) till sambon. Storlek 47, herr. Jag har letat av och till i två år, men nix. 46 hittar jag ibland, men det är för litet - hellre 48 än 46 isf..
Shepherd har! https://www.shepherdofsweden.com/se/herr/farskinnstofflor/herr-magnus-toffel-morkgraJag stör mig på att jag inte lyckas hitta fårskinnstofflor (eller andra varma, mysiga tofflor!) till sambon. Storlek 47, herr. Jag har letat av och till i två år, men nix. 46 hittar jag ibland, men det är för litet - hellre 48 än 46 isf..
Hade tappat det! Så himla självisktLåt mig sätta scenen: du har varit i stallet dagen innan och dragit ner en himla massa hö från skullen. Du packade två påsar till lunch och frukost och är nöjd med vissheten att det nu finns massa hö från igår att ladda in i boxen till kvällsmaten du nu ska fixa. FEL!
För stallkompisen har packat TIO höpåsar till sig själv och det är precis soprent i hörummet. Så det är bara att pallra sig upp på skullen igen. Den här gången packar jag upp allt hö till mig själv…
åhhhh det hade varit Hippocampus i affekt-mode på den...Låt mig sätta scenen: du har varit i stallet dagen innan och dragit ner en himla massa hö från skullen. Du packade två påsar till lunch och frukost och är nöjd med vissheten att det nu finns massa hö från igår att ladda in i boxen till kvällsmaten du nu ska fixa. FEL!
För stallkompisen har packat TIO höpåsar till sig själv och det är precis soprent i hörummet. Så det är bara att pallra sig upp på skullen igen. Den här gången packar jag upp allt hö till mig själv…
Hade tappat det! Så himla själviskt
Ja och från och med nu då, ska jag lägga mig till med samma själviska tänk och bara ta fram hö till min egen häst, eller vara den där schyssta som tar ned mycket hö så det räcker till många? Jag tror det får bli en kombo, kommer packa så mycket jag själv behöver för bekvämlighet och överflödet får de andra ta eller nåt. Känns inte som de nånsin tar ned hö till nån annan.åhhhh det hade varit Hippocampus i affekt-mode på den...