Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag inte lyckas hitta fårskinnstofflor (eller andra varma, mysiga tofflor!) till sambon. Storlek 47, herr. Jag har letat av och till i två år, men nix. 46 hittar jag ibland, men det är för litet - hellre 48 än 46 isf..
 
Låt mig sätta scenen: du har varit i stallet dagen innan och dragit ner en himla massa hö från skullen. Du packade två påsar till lunch och frukost och är nöjd med vissheten att det nu finns massa hö från igår att ladda in i boxen till kvällsmaten du nu ska fixa. FEL!

För stallkompisen har packat TIO höpåsar till sig själv och det är precis soprent i hörummet. Så det är bara att pallra sig upp på skullen igen. Den här gången packar jag upp allt hö till mig själv…
 
Låt mig sätta scenen: du har varit i stallet dagen innan och dragit ner en himla massa hö från skullen. Du packade två påsar till lunch och frukost och är nöjd med vissheten att det nu finns massa hö från igår att ladda in i boxen till kvällsmaten du nu ska fixa. FEL!

För stallkompisen har packat TIO höpåsar till sig själv och det är precis soprent i hörummet. Så det är bara att pallra sig upp på skullen igen. Den här gången packar jag upp allt hö till mig själv…
Hade tappat det! Så himla själviskt
 
Låt mig sätta scenen: du har varit i stallet dagen innan och dragit ner en himla massa hö från skullen. Du packade två påsar till lunch och frukost och är nöjd med vissheten att det nu finns massa hö från igår att ladda in i boxen till kvällsmaten du nu ska fixa. FEL!

För stallkompisen har packat TIO höpåsar till sig själv och det är precis soprent i hörummet. Så det är bara att pallra sig upp på skullen igen. Den här gången packar jag upp allt hö till mig själv…
åhhhh det hade varit Hippocampus i affekt-mode på den...
 
Hade tappat det! Så himla själviskt

åhhhh det hade varit Hippocampus i affekt-mode på den...
Ja och från och med nu då, ska jag lägga mig till med samma själviska tänk och bara ta fram hö till min egen häst, eller vara den där schyssta som tar ned mycket hö så det räcker till många? Jag tror det får bli en kombo, kommer packa så mycket jag själv behöver för bekvämlighet och överflödet får de andra ta eller nåt. Känns inte som de nånsin tar ned hö till nån annan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
455
· Visningar
22 788
Senast: Lilla
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 582
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp