Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
På en person i min närhet som är så hopplös på att både kommunicera och agera ledare. Dessvärre är denna någon min chef, och vi jobbar inom kommunikationsbranschen. Hade jag inte varit så irriterad så hade jag fnissat åt ironin det hela :meh:
 
Att blåbäret blir kvar hos verkstaden på obestämd -men förhoppningsvis kort- tid :meh:
1699281944355.jpg


Dvs idag och evt imorgon måste jag av nöd och tvång köra 😬 kusliga kian 😬 och därefter förmodligen lånebil med 3 miljarder störiga finesser några dagar 😑
 
Senast ändrad:
Ska sälja produkter för klubben och var och hämtade ut dem idag + hämtade för två som bor långt bort så de slapp åka dit (så levererar jag senare när jag ska åt det hållet). Kom hem och sorterade upp sakerna - och då har jag fått ett paket för lite 😩 så måste lösa en hämtning till eftersom det är uppskrivet hur många jag/vi skulle sälja… suck
 
Fastighetsteknikern mailade att torkskåpet är lagat.
Jag tvättade idag.
Fungerade torkskåpet? Nej. Det startade men när jag kom ner efter att tiden var slut så stod det att det överhettats. Säkert stängt av sig själv.
Så tvätten var blöt.
Såååååå .... jag fick felanmäla för 427e gången. Typ.
🤯
Brukar ställa in den på 60 grader, kanske skulle prova 40 nästa gång. 🤔
 
Släkting ringer igen, full och orolig. Vi pratar en stund, om hälsoproblem och liknande, och jag försöker leda in diskussionen på trevligare saker.
Jag är helt säker på att släkting i morgon inte kommer att komma ihåg vad jag berättade, och kommer att tro att vi inte pratat på länge 🙁
 
Att be en inneboende att flytta ut… Hur fan gör man det??? Borde vara oproblematiskt, vi är vuxna människor, men förra gången jag behövde be någon att flytta ut startade det en 5 månader lång vårdnadstvist över ett jävla sovrum :banghead:

Studentlivet suger.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
455
· Visningar
22 788
Senast: Lilla
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 582
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp