Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som är inne på min fjärde Kia undrar förstås vad kusliga Kian är för bil?Att blåbäret blir kvar hos verkstaden på obestämd -men förhoppningsvis kort- tid
Visa bifogad fil 131390
Dvs idag och evt imorgon måste jag av nöd och tvång köra kusliga kian och därefter förmodligen lånebil med 3 miljarder störiga finesser några dagar
https://www.bukefalos.se/threads/stoeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-28.1518976/post-20259827Jag som är inne på min fjärde Kia undrar förstås vad kusliga Kian är för bil?
knylan
Knölen på insidan av vristenTråkigt med ond fot men vad är det för något?
Störigt med ond fot, men måste bara inflika att vi här i österbotten i finland också pratar om knylan (eller knylon för att vara exakt)Att min fot gick sönder när jag var på promenad i lördags.
Det gör svinont från insidan av foten från knylan och ner men bara när jag går. Ingen smärta alls vid vila
Jag är smålänning men vet inte var ordet kommer ifrån.Störigt med ond fot, men måste bara inflika att vi här i österbotten i finland också pratar om knylan (eller knylon för att vara exakt)