Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nej!!!Stör mig på att sambon tvättade lusekoftan i 60 grader
Äsch vi behövde göra slut på en gräddfil som sjöng på sista versen och tyckte det var utmärkt att baka mjuk pepparkaka i helgen som var - go for itZtör mig på att både tv 8 och 11 kör julfilmer och nu är jag zugen på att baka mjuk pepparkaka o luzzeblobbar
1 mån för tidigt
Tipsa dem om gräsklipparen om de inte vill kratta.De som köpte grannhuset och renoverar för att hyra ut.
De ville att jag skulle ta ner en stor lönn som står på min tomt men precis vid staketet för de tycker det är så jobbigt att kratta löv.
Den är det enda som ger mig skugga på sommaren så det kommer inte att hända.
Idag ser jag en av männen i familjen kratta upp precis vartenda löv i deras trädgård. Förstår att det är jobbigt.
Själv låter jag löven ligga till våren när Skalman tar hand om det som finns kvar och det blir gödning till gräsmattan.
Antar att min dröm om en mer naturliknande trädgård är deras mardröm
Livsfarligt!Det var så jag råkade ut för 8 par vinter strumpbyxor istället för 4 par.
Oj, jag skulle definitivt vara deras mardrömsgranne....De som köpte grannhuset och renoverar för att hyra ut.
De ville att jag skulle ta ner en stor lönn som står på min tomt men precis vid staketet för de tycker det är så jobbigt att kratta löv.
Idag ser jag en av männen i familjen kratta upp precis vartenda löv i deras trädgård. Förstår att det är jobbigt.
Själv låter jag löven ligga till våren när Skalman tar hand om det som finns kvar och det blir gödning till gräsmattan.
Mmm... Gick tydligen inte och känna/se skillnad på den och de andra kläderna i tvättkorgenMen nej!!!
Luzzeblobbar existerar inte enligt min google sökning. Vad är detta? Å hur görs dom?Ztör mig på att både tv 8 och 11 kör julfilmer och nu är jag zugen på att baka mjuk pepparkaka o luzzeblobbar
1 mån för tidigt
Ja eller spökblåsare eller som några kallar det för lövblås. Grannen har blåst samma lövhög 3/4 ggr nu. De blåser ut det på kommunens mark och låter det ligga där.De som köpte grannhuset och renoverar för att hyra ut.
Jag med vill ha träd och skugga...Oj, jag skulle definitivt vara deras mardrömsgranne....
Hos oss brukar några lägga huvudet på bordet en stund och koppla av resten sitter oftast och kopplar av med telefonerna.En kollega som talar om för andra på lunchrasten att "på rasten ska man vara social, sluta sitta med mobilerna". Sköt dig själv istället, rasten är till för en själv, inte för kollegor med socialt behov.
Folk som sätter sig på tyst avdelning på tåget och sen sitter och pratar. Sitt för böcelen inte på de enda platser där det ska vara tyst om ni inte kan hålla käften.
Nu ska jag knyta näven i fickan lite hårdare så de verkligen känner av hur irriterad jag är.
Det vågar jag inte! Knöt ju näven i fickan ju!Provade du att säga till dem eller tågvärden? Folk borde fatta ändå men många har problem med just den förmågan.
Luzzekattdeg, ta en lämplig ztorlek degklump,zläpp den på bakplåtzpappret, repetera tillz pappret är fullt.Luzzeblobbar existerar inte enligt min google sökning. Vad är detta? Å hur görs dom?
Det brukar jag också göra när folk på bussen sätter sig på platsen för folk som har svårt att gå/synskadade/funktionsnedsatta/gamla.... Det finns SÅ många platser i en stadsbuss för normalt folk och en "fyrsätesplats" för sådana som mig- och där sitter ofta ungdomar eller annat som inte verkar ha problem alls att röra sig. Är så in i bombens trött på det.Det vågar jag inte! Knöt ju näven i fickan ju!