Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men snälla! Jag tycker det låter som något alldeles ypperligt att flyga i!Stör mig på diskussionen på efter fem om man får flyga i mysbyxor på sig eller inte. Om det är lämpligt eller inte. Är jag hel och ren och inte har massa parfym som ska göra det jobbigt för överkänsliga så har jag på mig precis vad jag vill. Vem har rätt att bry sig?
Är inte det till och med extra bra att flyga i? Att flyga i tighta kläder är sämre…Stör mig på diskussionen på efter fem om man får flyga i mysbyxor på sig eller inte. Om det är lämpligt eller inte. Är jag hel och ren och inte har massa parfym som ska göra det jobbigt för överkänsliga så har jag på mig precis vad jag vill. Vem har rätt att bry sig?
Även om undertecknad har medicinska rekommendationer att resa i stödatrumpor.Är inte det till och med extra bra att flyga i? Att flyga i tighta kläder är sämre…
Alltså, vänta, va? Hur kan det vara en diskussion ens?Stör mig på diskussionen på efter fem om man får flyga i mysbyxor på sig eller inte. Om det är lämpligt eller inte. Är jag hel och ren och inte har massa parfym som ska göra det jobbigt för överkänsliga så har jag på mig precis vad jag vill. Vem har rätt att bry sig?
Ja typ så!Alltså, vänta, va? Hur kan det vara en diskussion ens?
Den heter https://www.startrading.se/publikt-sortiment/ljusstakar/ljusstakar-tra/ljusstake-krubba-652-85_pJag undrar ivrigt var man köper den?
Tror avkomman skulle uppskatta den...
Tror inte man kan googla kukstake?
Kukstake är ett bättre namn juDen heter https://www.startrading.se/publikt-sortiment/ljusstakar/ljusstakar-tra/ljusstake-krubba-652-85_p
Kolla där efter återförsäljare.
Jag blev ju rånad på min av junioren...
Var denna version jag såg på Åhlens hemsida. Kändes rätt så oskyldig tills jag kom att associera den med kukstaken.Jag undrar ivrigt var man köper den?
Tror avkomman skulle uppskatta den...
Tror inte man kan googla kukstake?
Det var så jag råkade ut för 8 par vinter strumpbyxor istället för 4 par.För att hålla mig till ämnet så stör jag mig på att jag nästan alltid hittar något att spontan köpa såhär på kvällskvisten. Speciellt när jag egentligen ska sova. Blir ju dyrt så bäst att lägga bort telefonen...
Ska inte impulsbeställa en julstake...
Ska inte ...