Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är inte "Nästa uttag med högkostnadsskydd:" samma som den intervallen?
Nej. Har man uttagsintervall så står det bara antal dagar eller veckor som måste gå innan nästa uttag. Datumet får man räkna ut själv.
Det har hänt för mig att uttagsintervallet varit kortare än "Nästa uttag med högkostnadsskydd", så då kunde jag ju ändå inte ta ut den medicinen.
 
Jag var strålande glad idag för jag skulle äntligen till ortopeden efter några års väntetid. Ordnat skjuts och ställde in en föreläsning. 30 min innan min tid ställs besöket in pga. sjukdom :( Vill förstås inte träffa en läkare med covid och har full förståelse för att även läkare kan bli sjuka. Men lite ledsen blev jag allt när jag insåg att jag måste vänta ännu längre :cry:
 
Åh herregud. Jag hade ett samtal med en pedagog förra veckan och skulle skriva rent det nu, Öppnar dokumentet och då är det tomt. Drar mig till minnes att Word krånglade och att det hände något vid tillfället för samtalet. Med andra ord, samtalet är inte sparat. FANFANFAN

men, grejar runt och upptäcker att just detta samtal har jag skrivit i webbvarianten, så den ligger i OneDriven... Jag gör ALDRIG det annars. puuuuuh!
 
Personer som går jättenära en när de vill säga något. Har en i min närhet som gör så, hen går så nära att hen nästan blir suddig 😅 och jag försöker diskret backa den lilla biten som återställer avståndet till ett lagom avstånd för samtal.
I SFI-världen kallas det Den svenska dansen. :D

Sydlänningar vill står nära den de tilltalar, och svenskar backar, varpå den andra personen instinktivt går närmare och svensken backar, osv osv :up:
 
Jag stör mig på att Den Enda Rätta Adventsljusstaksmodellen nu verkar ha utgått helt från alla rimliga affärer och endast säljs för alldeles för mycket pengar på en enda butik.

Kukstaken, eller?

Edit:

652-85_mb_001.png


:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 043
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
20 21 22
Svar
437
· Visningar
22 021
Svar
2 001
· Visningar
98 092
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 574
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp