102 st i lager på närmsta rusta 15 min bort, då ska jag väl hinna norpa några styckenJa, jag tycker de har många fina adventsstakar. Många av dem är inte dyra men de känns ändå inte billiga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
102 st i lager på närmsta rusta 15 min bort, då ska jag väl hinna norpa några styckenJa, jag tycker de har många fina adventsstakar. Många av dem är inte dyra men de känns ändå inte billiga
Hinner du inte finns de säkert på otaliga loppisar.102 st i lager på närmsta rusta 15 min bort, då ska jag väl hinna norpa några stycken
köp alla! så kommer det vara ett icke-problem ett tag102 st i lager på närmsta rusta 15 min bort, då ska jag väl hinna norpa några stycken
Jag köper oftast billigaste varianten. Kruxet är att de inte lyser nästa säsong. Spenderade en hel del pengar på utbyteslampor innan jag insåg att det var hela stakarna som var kaputta.Hinner du inte finns de säkert på otaliga loppisar.
Jaså, misse har vågat sig in nu?Stör mig på mitt korta minne.
Nu är katten inne. Och jag GLÖMDE stänga badrumsdörren över natten.
Mina badrumsmattor är mjuka och fluffiga. Perfekta att kissa på och sedan rafsa ihop.
Och varför har jag badrumsdörren öppen - jo för därinne finns husets enda ventilation...
Och så hade jag glömt att fjärilar får pälsen full av snöbollar. Benen ser ut som stora bollfransar. Baklåren också.
Det intrezzanta tycker jag är att dom fungerar när man packar ned dom, men 11 mån zenare är dom dödaJag köper oftast billigaste varianten. Kruxet är att de inte lyser nästa säsong. Spenderade en hel del pengar på utbyteslampor innan jag insåg att det var hela stakarna som var kaputta.
Fjärilen vill vill VILL.Jaså, misse har vågat sig in nu?
Håller sig fjärilen sig från att kasta sig över honom och överösa med slickar?
Eller hur!Det intrezzanta tycker jag är att dom fungerar när man packar ned dom, men 11 mån zenare är dom döda
Tänkte på den igår när jag såg en liknande variant när jag slösurfade.Kukstaken, eller?
Edit:
Jag undrar ivrigt var man köper den?Tänkte på den igår när jag såg en liknande variant när jag slösurfade.
Bildgoogla?Jag undrar ivrigt var man köper den?
Tror avkomman skulle uppskatta den...
Tror inte man kan googla kukstake?
Jag har köpt billigaste varianterna och de lyser år efter år i många år, har kvar några 20 år efter och har fått byta ut någon efter vägen, men de har hållit långt mer än en jul. Jag lägger ner dem i bananlådor med lampor på och det fungerar bättre än att ta av alla lampor har jag märkt.Jag köper oftast billigaste varianten. Kruxet är att de inte lyser nästa säsong. Spenderade en hel del pengar på utbyteslampor innan jag insåg att det var hela stakarna som var kaputta.