Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde inte jag heller ,men det är troligen det jag har i mellanfotzbenetAtt jag har en stressfraktur i foten! Jag vill inte! Har inte tid med sånt.
Trodde de va sånt som drabbade elitidrottare, inte halvtjock nästantant som är för lat för att träna.
Vilken av dom, har fått massa info om fotens delar, att de finns såå mångaTrodde inte jag heller ,men det är troligen det jag har i mellanfotzbenet
Dom benen zom är under tårna innan för den tjocka zulan i fram, dom är 5 till antalet och mitt ben är det under pektånVilken av dom, har fått massa info om fotens delar, att de finns såå många
Jag har typ tänkt att det finns tå, häl å fot ungefär.
Hamnade i fel tråd.Sa till chefen, nu går jag hem tre minuter för tidigt. När jag kom ut var klockan 13 minuter för sent. Positivt med bra och trevlig chef.
Spyr på snön.
Sagt hejdå till päronen som åker utomlands i tre veckor.
Stör mig på hostattacker så jag höll på att kräkas inatt. Nu i kö till chatt med sköterska igen, iaf med de som äger ”min” vårdcentral.
Känns som att det bara är min hosta nu som triggar mer hosta, ge mig medicin
Ja, det är verkligen det enda som funkar..Coccilana…
Min hö fot där ett mellanfotzben troligen är av, zvullen o gör ont och jag mizztänker att ringer jag vc zå zäger dom åk till akuten, jag vill inte åka dit o ta platz för någon zom faktizkt är zjuk, jag vill bara få en röntgen eller ortoped att titta/känna på eländet o göra något åt det, ja jag är gnällig ,den har värkt hela jävla kvällen/natten, nu gav jag upp o tog en citodon.
Haha. Jag har precis läst att jag har ett kraftigt förstorat hjärtaStör mig på att ortopedläkaren skrivit två andra människors skador u min journal.
Jag har inte en öppen fraktur på tummen.
Jag har heller inte skador på handen från fall.
Alltså synliga sådana
Glad att det som verkligen var skador är med också
Folk är dumma i huvudet.
Jo om man överdoserar. Jag kollade Brintellix i fass för vårdpersonal:Men den här medicinen kan ju inte vara farlig.
Serotonergt Syndrom (SS) eller Malignt Neuroleptikasyndrom (MNS)
Serotonergt syndrom (SS) eller malignt neuroleptikasyndrom (MNS), potentiellt livshotande tillstånd, kan förekomma vid behandling med vortioxetin.
OkJo om man överdoserar. Jag kollade Brintellix i fass för vårdpersonal: