Nope. Föreställningen är slutsåld tyvärr. Andra gången i år det händer.Så tråkigt Hoppas du kan gå någon annan dag.
Jag går ensam på saker och det är så skönt! Behöver inte anpassa mig och kan gå när jag kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope. Föreställningen är slutsåld tyvärr. Andra gången i år det händer.Så tråkigt Hoppas du kan gå någon annan dag.
Jag går ensam på saker och det är så skönt! Behöver inte anpassa mig och kan gå när jag kan.
Så tråkigt, men ja, är det något jag vill se så går jag själv för då kommer jag i alla fall i väg.Att jag missar en föreställning till pga invänta svar på om andra vill följa med. Ska bara inse att ingen vill umgås med mig och bara gå på saker själv istället för att invänta ännu ett "men åh, du skulle ha påmint mig"...
Äsch vi kryddar lite till.. Det ska gå, men funkar inte på min sida. Hon på körskolan blev förvånad, tack och lov kunde hon avboka åt mig iallafallAtt jag måste ringa för avboka körlektion eftersom körskolan eller ja elevcentralen bytt system. Förut kunde avboka direkt på sidan, men nu går det inte alls
Edit: Ännu bättre enligt elevcentralen ska det gå. Tror finns när jag letar? Troligtvis har inte min körskola lagt till det... Bah
Hatar sorkSork. Jag har beställt tulpaner för flera tusen och jag gissar att hälften är uppätna. Har aldrig haft problemet förr och har lagt ner så jäkla mycket arbete och pengar på plantering... Fälla är utsatt, men skadan är redan skedd.
Jag trodde det var ett grav.test, fick inte ihop det med texten riktigt!Visa bifogad fil 129927
Alltid på lediga dagar!! Blir vansinnig. Antingen jobbar jag eller så är jag sjuk
Samma här....Jag trodde det var ett grav.test, fick inte ihop det med texten riktigt!
När det kommer till modet på midjehöjden så kan jag störa mig på att det alltid är så endera. På mig passar höga midjor bäst, jag har varit jättelycklig nu när modet varit så, då det varit lätt för mig att hitta byxor. Så därför blev jag faktiskt lite ledsen när det spåddes vända och att millenieskiftets überlåga mode skulle återvända, för jag vet att då kommer det mesta att följa efter.
Så jag lider med er som vill ha låga byxor och hoppas att det ska finnas mer variation i framtiden. (En liten tröst är ju att onlineshopping ger en fler val idag än vad som fanns runt 2000)
Sorkjäveln HAR ätit upp mina allium. Det är sant, alternativ har han sprungit iväg och gömt dom någonstansHatar sork
Hatar rådjur
Inför kommande säsonger kan jag tipsa om Allium. Alla sorter duger. Jag har mängder av sork här men när jag planerar nåt och pepprar med allium i planteringsgroparna så får de vara ifred.
Allrum har ingen flyttat på. Men för ett antal år sedan fick jag tipset att sorkar inte gillade påskliljor. Så jag grävde ner rikligt med påskliljor när jsg planterade äppelträdet.Sorkjäveln HAR ätit upp mina allium. Det är sant, alternativ har han sprungit iväg och gömt dom någonstans
Störningarna fortsätter:
Har beställt vitlök, jag är petig med sorterna, paketet har kommit och jag skulle ner med dom i helgen. Då har dom skickat FEL SORT.
Beställde tre vinterjackor. Ingen var snygg. En kappa var dock hysterisk rolig, jag såg ut som en rysk prostituerad. Oerhört skön men tyvärr helt orimlig. Så jag har fortfarande ingen vettig "finare" vinterjacka.
Mina nyplanterade allium, påskliljor och tulpaner har försvunnit. Jag skulle tro att dom är uppätna allihopa. men det vore ju trevligt om de dök upp på oväntade platser istället jag har köpt något medel som sorken ska avsky, jag skulle dock vilja fånga den skyldige i fällan först. Den jäveln ska DÖ för sina synder.Allrum har ingen flyttat på. Men för ett antal år sedan fick jag tipset att sorkar inte gillade påskliljor. Så jag grävde ner rikligt med påskliljor när jsg planterade äppelträdet.
Våren kom och det stack upp påskliljor lite överallt bakom huset. Äppelträdet lutade, det var bara att lyfta upp det..
Sorkdjävlarna hade flyttat på lökarna. Många meter
Jag hade någon som använde mitt mobilnummer som avisering av paket. Ytterst störande. Till slut fick jag en bild på huset och skickade sms till de som var skrivna på adressen att sluta använda mitt nummer, det upphörde som tur var. Blev alltid orolig för att det skulle vara bedrägeri.Jag har (minst) en namne som använder min epostadress. Inte första gången jag fått ganska viktiga mail, men den här gången handlar det om arbetsintervjuer och grejer. Tidigare fick jag bl.a ett förstahandskontrakt till en lägenhet i Sthlm!
Jag har mailat hen tidigare och påpekat det viktiga i att skriva rätt adress men inte fått nåt svar/mailen fortsätter komma. Inte tillräckligt för att det ska bli jobbigt, men det händer ett par gånger om året iaf.
Är det "moraliskt" mitt ansvar att ta kontakt med företaget och påpeka att de har fel kontaktuppgifter?