Det är för att vi som inte är pinnsmala ska kunna ha byxorJag har verkligen inte förstått detta med hög midja heller! Det är bara obekvämt. Hittade jeans som var perfekta, men det går inte att få tag på samma byxa igen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är för att vi som inte är pinnsmala ska kunna ha byxorJag har verkligen inte förstått detta med hög midja heller! Det är bara obekvämt. Hittade jeans som var perfekta, men det går inte att få tag på samma byxa igen![]()
Jag skulle inte kalla mig pinnsmal, men hatar när byxorna klämmer på magen.Det är för att vi som inte är pinnsmala ska kunna ha byxorMardrömmen är 90-tals mode med låg midja och magtröja, då får träsktroll som jag gömma mig inom hus igen ^^
Jag är definitivt inte pinnsmal och de sämsta byxor som finns, är de med hög midja.Det är för att vi som inte är pinnsmala ska kunna ha byxor![]()
Då får jag fortsätta med min osmickrande mage!Jag är definitivt inte pinnsmal och de sämsta byxor som finns, är de med hög midja.
Obekväma som tusan och framhäver verkligen magområdet osmickrande.
Låg midja och rätt storlek är bekvämare och ser bättre ut på min kropp.
Om du läser hela inlägget, så avslutas det med "på min kropp".Då får jag fortsätta med min osmickrande mage!
Nä, jag tycker de sitter fint. Är bara så van med att man ska tycka att de är fula, ser ut som blöjor, är osmickrande medan låga byxor framhäver fint, är något man ska tycka om och se bra ut i.Om du läser hela inlägget, så avslutas det med "på min kropp".
Hur högmidjade byxor passar andra kroppar är inget jag skrivit om öht, men tråkigt om du måste använda dem när du tycker att de är osmickrande på din kropp.
Det är för att vi som inte är pinnsmala ska kunna ha byxorMardrömmen är 90-tals mode med låg midja och magtröja, då får träsktroll som jag gömma mig inom hus igen ^^
På mig kan dom absolut se ut som en blöja. Jag har 1 cm lång överkropp och mitt höftparti är jättelångt! Är avis på alla som kan ha höga byxor eftersom att det är modet nu, det går knappt att hitta byxor med låg midja. Önskar bara att det fanns av båda sorterna.Nä, jag tycker de sitter fint. Är bara så van med att man ska tycka att de är fula, ser ut som blöjor, är osmickrande medan låga byxor framhäver fint, är något man ska tycka om och se bra ut i.
absolut.På mig kan dom absolut se ut som en blöja. Jag har 1 cm lång överkropp och mitt höftparti är jättelångt! Är avis på alla som kan ha höga byxor eftersom att det är modet nu, det går knappt att hitta byxor med låg midja. Önskar bara att det fanns av båda sorterna.
På mig kan dom absolut se ut som en blöja. Jag har 1 cm lång överkropp och mitt höftparti är jättelångt! Är avis på alla som kan ha höga byxor eftersom att det är modet nu, det går knappt att hitta byxor med låg midja. Önskar bara att det fanns av båda sorterna.
Ja varför finns det inte av alla sorter hela tiden? Jag får ont i de nedre revbenen av byxor som är höga i midjan. Helt vidrigt är det!På mig kan dom absolut se ut som en blöja. Jag har 1 cm lång överkropp och mitt höftparti är jättelångt! Är avis på alla som kan ha höga byxor eftersom att det är modet nu, det går knappt att hitta byxor med låg midja. Önskar bara att det fanns av båda sorterna.
Känner igen. Folk "glömmer" att fråga.Att jag missar en föreställning till pga invänta svar på om andra vill följa med. Ska bara inse att ingen vill umgås med mig och bara gå på saker själv istället för att invänta ännu ett "men åh, du skulle ha påmint mig"...
(En liten tröst är ju att onlineshopping ger en fler val idag än vad som fanns runt 2000)
Så tråkigtAtt jag missar en föreställning till pga invänta svar på om andra vill följa med. Ska bara inse att ingen vill umgås med mig och bara gå på saker själv istället för att invänta ännu ett "men åh, du skulle ha påmint mig"...