Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får se, det ena barnet lär den här gången få icke godkänt på projektet hon trodde att skulle ta sådär en kvart, som visade sig ta flera timmar och jag helt enkelt inte kunde hjälpa med mitt i natten.Vad händer om du inte gör något alls och låter dem missa vad det nu är?
Det verkar vara frikopplat från kvaliteten i övrigt. Men också lika förvånad varje gång och brukar attackera alla knappar med extra nål och tråd när väl den första bekänt färg.Knappar som lossnar första gången man har ett nytt plagg. Vad fan, vi kan uppfinna artificiell intelligens men inte få sex ynka knappar att sitta fast på en kavaj (som i övrigt ska vara av god kvalitet)?!
Tala inte om det. Min latex bäddmadrass håller på att ge upp. Har inte riktigt plats i budgeten för en ny nu. Får nog sova i en grop ett tag till.Att jag nog borde köpa ny resårmadrass efter ca 13 år. Tråkigt!
Nä, känner samma sak. Så mycket andra hål att stoppa pengarna i och så himla trist att köpa dessutom.Tala inte om det. Min latex bäddmadrass håller på att ge upp. Har inte riktigt plats i budgeten för en ny nu. Får nog sova i en grop ett tag till.
Har ni ingen rast före lunch? Vi äter frukost vid 9. Jag äter även en macka när jag kommer till jobbet 6.00.Att jag är så dålig på att ha med mig mellanmål till kontoret... Att äta frukost vid 0615 och sen lunch vid 12 är alldeles för många timmar utan stöd av något. Har lite rostade bönor att äta på, riktigt goda, men på förmiddagen skulle jag hellre äta en macka till kaffet.
Jo, men det hjälper föga när jag glömt ta med något att ätaHar ni ingen rast före lunch? Vi äter frukost vid 9. Jag äter även en macka när jag kommer till jobbet 6.00.
Aha. Här görs frukost och lunch iordning på kvällen före. Ställs på varandra så det kommer med på morgonen då är man hjärndöd så det räcker ändå.Jo, men det hjälper föga när jag glömt ta med något att äta
Vi är så pass få att jag har en egen hylla i kyllen på jobbet. Så jag har frukost på jobbet.Aha. Här görs frukost och lunch iordning på kvällen före. Ställs på varandra så det kommer med på morgonen då är man hjärndöd så det räcker ändå.