Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla dessa nosgrimmor (engelsk modell) som sitter preciiiis under kindbenen på hästen. Det är väl ingen fara för hästens del, så jag kommenterar det inte, men jag tycker bara att det ser så himla off ut (imo ska den sitta iaf ett par centimeter längre ner). :arghh:

Alla dessa nosgrimmor (engelsk modell) som sitter preciiiis under kindbenen på hästen. Det är väl ingen fara för hästens del, så jag kommenterar det inte, men jag tycker bara att det ser så himla off ut (imo ska den sitta iaf ett par centimeter längre ner). :arghh:
Jag stör mig mer på alla de som har den på tok för långt ner.

Frågade chefen förra veckan angående ett mindre problem
”Ska vi pröva att göra så här?”
Javisst fick jag till svar så igår fixade jag detta
Då säger chefen x (min kollega som faktiskt egentligen är ansvarig för detta område) tror inte det kommer fungera
Nähä men tack så hemskt mycket var du ens tvungen att säga det
Snacka om att så split mellan kollegor
Dessutom varför har inte x löst problemet eller kommit med ett bättre förslag på problemet och varför har du låtit det vara ett problem

Jag stör mig mer på alla de som har den på tok för långt ner.

Det skulle jag nog också störa mig på (yrkesskadad...). Men i mitt flöde känns det som att det vanligaste är att nosgrimman sitter upphissad så högt upp som det bara går, vilket gör att hästens huvud ser helt konstigt ut (det stör proportioner, linjer och yaddayadda) tills jag ser att det "som vanligt" är nosgrimmans placering. Och som sagt, inget jag påpekar för vederbörande på något sätt, stör mig bara på hur det ser ut :p .

Det skulle jag nog också störa mig på (yrkesskadad...). Men i mitt flöde känns det som att det vanligaste är att nosgrimman sitter upphissad så högt upp som det bara går, vilket gör att hästens huvud ser helt konstigt ut (det stör proportioner, linjer och yaddayadda) tills jag ser att det "som vanligt" är nosgrimmans placering. Och som sagt, inget jag påpekar för vederbörande på något sätt, stör mig bara på hur det ser ut :p .
Jag önskar att jag kunde störa mig på samma sak men jag upplever att majoriteten har den för långt ner så jag blir typ glad när den sitter för högt.

När jag loggade in på min journal på 1177 i ett annat ärende upptäckte jag att jag har fått en tid hos neurologen om två veckor.
De envisas med att skicka alla kallelser med snigelpost vilket stör mig. Det är ju stor risk att brevet försvinner när Postmord ska leverera :mad:

När jag loggade in på min journal på 1177 i ett annat ärende upptäckte jag att jag har fått en tid hos neurologen om två veckor.
De envisas med att skicka alla kallelser med snigelpost vilket stör mig. Det är ju stor risk att brevet försvinner när Postmord ska leverera :mad:
Här finns inga som helst kallelser i 1177. Om man har förlagt en kallelse så kan man inte kolla klockslag på nätet. Irriterande.

Stör mig enormt på att jag helt oväntat fick panik när fysioterapeuten skulle göra en undersökning (som jag gjort förut och varit helt okej med) :(
Det måste vara stressnivån som sänker tröskeln. Så det blev ingen åtgärd mot den väldigt onda axeln :cry: Nytt försök om en vecka då...

Att jag måste ringa för avboka körlektion eftersom körskolan eller ja elevcentralen bytt system. Förut kunde avboka direkt på sidan, men nu går det inte alls :banghead:

Edit: Ännu bättre enligt elevcentralen ska det gå. Tror finns när jag letar? Troligtvis har inte min körskola lagt till det... Bah :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker.
38 39 40
Svar
799
· Visningar
34 395
Senast: bumpo
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 820
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 840
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008