Innekatter......Min tar in Hon tycker att jag är extremt dålig på att jaga så igår fick jag en svartråtta i present. Drygt 1 dm lång, svansen inte inkluderad. Glad att det inte var den vuxna svartråttan hon tog häromdagen. Den var vuxen. Och stor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innekatter......Min tar in Hon tycker att jag är extremt dålig på att jaga så igår fick jag en svartråtta i present. Drygt 1 dm lång, svansen inte inkluderad. Glad att det inte var den vuxna svartråttan hon tog häromdagen. Den var vuxen. Och stor
Jag har som sagt inte det problemet längre, utan tvärtom nu, att jag knappt får några notiser alls meraNär det blir så för mig hjälper det att gå in på Facebook via webben och titta på meddelanden. Då kan jag se vilket meddelande Messenger tycker att jag inte har sett, ganska ofta är det ett som jag själv har skickat
Jag har samma problem. Får inga notiser alls. Har provat allt för att få dem tillbaka men lyckas inte. Sjukt störigt.Jag har som sagt inte det problemet längre, utan tvärtom nu, att jag knappt får några notiser alls mera
Jag har som sagt inte det problemet längre, utan tvärtom nu, att jag knappt får några notiser alls mera
Jag hade också problemet, tills någon tipsade om att gå in i inställningar, och där välja något som tillät notiserna trots att något annat program användes just då. Så här såg det ut i Samsung. Jag hade aldrig gissat att det var problemet.Jag har samma problem. Får inga notiser alls. Har provat allt för att få dem tillbaka men lyckas inte. Sjukt störigt.
Har iPhone och kan inte hitta någon sån inställning på den? Är det under notiser på Samsung eller nån annan rubrik?Jag hade också problemet, tills någon tipsade om att gå in i inställningar, och där välja något som tillät notiserna trots att något annat program användes just då. Så här såg det ut i Samsung. Jag hade aldrig gissat att det var problemet.
Settings>apps>mesenger>appear on topHar iPhone och kan inte hitta någon sån inställning på den? Är det under notiser på Samsung eller nån annan rubrik?
Hittar ingen sån inställning på min iPhone. Men tusen tack för tipsSettings>apps>mesenger>appear on top
Jag har min telefon inställd på engelska så är tyvärr inte riktigt säker vad de heter på svenska, och vet inte om det ser annorlunda ut i iPhone.
Testa: Settings och sedan Time & Language.Eftersom min dators tangentbord dött skriver jag på laptopen jag ärvt av avkomman.
I stort sett alla ord rödmarkeras så fort jag är på nätet. Men inte om jag skriver i word t.ex.
Var i helskotta ställer man in språk för windows?
Trött på att skriva så mycket fel bara för att jag inte ser orden för allt rött.
Skrivare lyder under djävulen gör allt för att djävlasOh som lök på all lax så hävdar min skrivare att tonern är slut, vilket är lögn. Det började med att den hävdade paperjam vilket jag inte kunde hitta.
Köpte en ny skrivare bara för att den förra som började bli till åren hävdade exakt samma sak. Så den här är typ ett år gammal. Köpte på nätet men minns inte var? Net on Net? Betalat via klarna?
Ooooorka felsöka. Ooooorka leta kvitto. Samtidigt som jag är beroende av skrivare.
Vad är det ens att kommentera? Folk är fan inte klokaAtt folk bara måste kommentera att jag inte fått nån färg trots sååå mycket sol. Nää jag kanske inte vill bli kokt kräfta å hamna i riskzonen för hudcancer
Samma här! Väldigt irriterande, har inga olästa.Messengernotis som a l d r i g försvinner