Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
När det blir så för mig hjälper det att gå in på Facebook via webben och titta på meddelanden. Då kan jag se vilket meddelande Messenger tycker att jag inte har sett, ganska ofta är det ett som jag själv har skickat :banghead:
Jag har som sagt inte det problemet längre, utan tvärtom nu, att jag knappt får några notiser alls mera :)
 
Jag har som sagt inte det problemet längre, utan tvärtom nu, att jag knappt får några notiser alls mera :)

Jag har samma problem. Får inga notiser alls. Har provat allt för att få dem tillbaka men lyckas inte. Sjukt störigt.
Jag hade också problemet, tills någon tipsade om att gå in i inställningar, och där välja något som tillät notiserna trots att något annat program användes just då. Så här såg det ut i Samsung. Jag hade aldrig gissat att det var problemet.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230625_101638_Settings.jpg
    Screenshot_20230625_101638_Settings.jpg
    30,2 KB · Visningar: 36
Vad gäller att ha notiser som inte försvinner, då har jag märkt att det ofta beror på att någon gett en reaktion på något äldre meddelande. ❤️👍😡 Det har löst sig med att jag öppnat konversationer, och scrollat upp en bit, så att jag sett reaktionen. Då försvinner notisen.
 
Att datumet för när fästingbussen kommer uppenbarligen inte stämmer. Kollade med dom när dom kommer nästa gång och gången där på. Dom sa att dom kommer nästa vecka den 2e och det står det på nätet med. Sen skulle dom komma den 12e, fick se schemat. Men på nätet står det 16e 😡
 
Jag hade också problemet, tills någon tipsade om att gå in i inställningar, och där välja något som tillät notiserna trots att något annat program användes just då. Så här såg det ut i Samsung. Jag hade aldrig gissat att det var problemet.
Har iPhone och kan inte hitta någon sån inställning på den? Är det under notiser på Samsung eller nån annan rubrik?
 
Har iPhone och kan inte hitta någon sån inställning på den? Är det under notiser på Samsung eller nån annan rubrik?
Settings>apps>mesenger>appear on top

Jag har min telefon inställd på engelska så är tyvärr inte riktigt säker vad de heter på svenska, och vet inte om det ser annorlunda ut i iPhone.
 
Eftersom min dators tangentbord dött skriver jag på laptopen jag ärvt av avkomman.
I stort sett alla ord rödmarkeras så fort jag är på nätet. Men inte om jag skriver i word t.ex.
Var i helskotta ställer man in språk för windows?

Trött på att skriva så mycket fel bara för att jag inte ser orden för allt rött.
 
Oh som lök på all lax så hävdar min skrivare att tonern är slut, vilket är lögn. Det började med att den hävdade paperjam vilket jag inte kunde hitta.

Köpte en ny skrivare bara för att den förra som började bli till åren hävdade exakt samma sak. Så den här är typ ett år gammal. Köpte på nätet men minns inte var? Net on Net? Betalat via klarna?

Ooooorka felsöka. Ooooorka leta kvitto. Samtidigt som jag är beroende av skrivare. :arghh::arghh::arghh:
 
Eftersom min dators tangentbord dött skriver jag på laptopen jag ärvt av avkomman.
I stort sett alla ord rödmarkeras så fort jag är på nätet. Men inte om jag skriver i word t.ex.
Var i helskotta ställer man in språk för windows?

Trött på att skriva så mycket fel bara för att jag inte ser orden för allt rött.
Testa: Settings och sedan Time & Language.
(min är inställd på engelska).
 
Oh som lök på all lax så hävdar min skrivare att tonern är slut, vilket är lögn. Det började med att den hävdade paperjam vilket jag inte kunde hitta.

Köpte en ny skrivare bara för att den förra som började bli till åren hävdade exakt samma sak. Så den här är typ ett år gammal. Köpte på nätet men minns inte var? Net on Net? Betalat via klarna?

Ooooorka felsöka. Ooooorka leta kvitto. Samtidigt som jag är beroende av skrivare. :arghh::arghh::arghh:
Skrivare lyder under djävulen gör allt för att djävlas :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
22 414
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 578
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 106
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Skaffa barn eller inte
  • Tävling i julsnaps

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp