Och när dom surrar i örat eller ansiktet och inte låter en vaSamma här... HATAR när de klättrar på mig....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och när dom surrar i örat eller ansiktet och inte låter en vaSamma här... HATAR när de klättrar på mig....
Ja. Min regel är att så länge DE låter MIG vara, så är jag snäll och låter dem vara...Och när dom surrar i örat eller ansiktet och inte låter en va
Problemet är bara att dom aldrig låter mej vara. Tog hem en sån där klisterremsa som man har i stallet och hängde i taket. Så nu håller dom sig undanJa. Min regel är att så länge DE låter MIG vara, så är jag snäll och låter dem vara...
Våra katter håller huset fritt från odjur......Problemet är bara att dom aldrig låter mej vara. Tog hem en sån där klisterremsa som man har i stallet och hängde i taket. Så nu håller dom sig undan
Hunden gör tappra försök. Men han har lite dålig teknik så det blir mest jagande bara. Fast han tog en i stallet i veckan. Plocka upp den och spotta ut den. Plockade upp igen och spottade ut. Höll på så några gånger innan han missnöjt åt upp den. Smakade väl inte lika gott som han hade tänkt sigVåra katter håller huset fritt från odjur......
Jag sitter med flugsmäcken i högsta hugg...Problemet är bara att dom aldrig låter mej vara. Tog hem en sån där klisterremsa som man har i stallet och hängde i taket. Så nu håller dom sig undan
Mygg och spindlar, fångar vår hund. Japp, han spottar också ut dem...Hunden gör tappra försök. Men han har lite dålig teknik så det blir mest jagande bara. Fast han tog en i stallet i veckan. Plocka upp den och spotta ut den. Plockade upp igen och spottade ut. Höll på så några gånger innan han missnöjt åt upp den. Smakade väl inte lika gott som han hade tänkt sig
Han tar skalbaggar och långbeningar åxå. Men dom leker han med och sen plockar han isär dom, den lille sadisten.Mygg och spindlar, fångar vår hund. Japp, han spottar också ut dem...
Allt detta käkar kissarna i huset... spindlarna som haft fri lejd hos oss förut... till andras förtret...Mygg och spindlar, fångar vår hund. Japp, han spottar också ut dem...
Grannarna mina är bortresta, så det är säkert de som hälsar på nån i ditt grannskapNågon i närheten som kör röjsåg eller liknande nu
Har jag också haft problem med.Messengernotis som a l d r i g försvinner
Jag stör mig på att jag skulle vilja äta mer.Jag stör mig på att man måste äta VARJE dag! Helst flera gånger om dagen dessutom..
När det blir så för mig hjälper det att gå in på Facebook via webben och titta på meddelanden. Då kan jag se vilket meddelande Messenger tycker att jag inte har sett, ganska ofta är det ett som jag själv har skickatHar jag också haft problem med.
Nu är problemet istället att messenger inte alltid ger notis när jag har ett nytt meddelande, utan jag ser det först när jag öppnar appen
Min tar in Hon tycker att jag är extremt dålig på att jaga så igår fick jag en svartråtta i present. Drygt 1 dm lång, svansen inte inkluderad. Glad att det inte var den vuxna svartråttan hon tog häromdagen. Den var vuxen. Och storVåra katter håller huset fritt från odjur......
Jag brukar få gå in på Messenger på datorn istället, och då försvinner notisen i appen. Oftast har mitt inlägg hamnat som en notis av någon anledning.Messengernotis som a l d r i g försvinner