Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är det väl inställt så i dina inställningar. När jag sveper uppåt öppnas kontrollcenter oavsett om telefonen är öppen eller låst.

I mina inställningar står det:

IMG_0476.jpeg


Men när jag gör så finns som sagt enbart Siri-förslag på appar. Sveper jag uppåt låser jag upp telefonen med ansikts-ID. Har telefonen en hemknappen öppnar man kontrollcenter genom att svepa uppåt.
 
I mina inställningar står det:

Visa bifogad fil 124237

Men när jag gör så finns som sagt enbart Siri-förslag på appar. Sveper jag uppåt låser jag upp telefonen med ansikts-ID. Har telefonen en hemknappen öppnar man kontrollcenter genom att svepa uppåt.
Det här är ju så frustrerande! Vill lösa problemet men jag fattar inte :arghh:
(Jag gör samma som sig för att komma till kontrollcenter)
 
Instagram! Det är ju helt jäkla omöjligt att lägga ut en bild där och få med hela! Såvida det inte är från telefonen då. Gaaah!
 
Vädret. Detta jäkla regnande.
Jag hade massvis planerat för mig och sonen, som inte riktigt funkar när det konstant öser ner. Varenda. Jäkla. Dag.

Kikade på långtidsprognos för augusti; det ska regna och bli max 20 grader. :arghh: :arghh: :arghh:
Jag hoppas VERKLIGEN att det håller uppe någon gång så "min" höbonde kan slå och torka hö... Det skulle ju vara typiskt - och HEMSKT - om förstaskörden torkar bort och andraskörden regnar bort... O_o
 
I mina inställningar står det:

Visa bifogad fil 124237

Men när jag gör så finns som sagt enbart Siri-förslag på appar. Sveper jag uppåt låser jag upp telefonen med ansikts-ID. Har telefonen en hemknappen öppnar man kontrollcenter genom att svepa uppåt.

Jag testade nu på min - och sveper jag rakt uppifrån och ned så kommer Siri-förslagen, och om jag sveper på samma sätt men typ en halv millimeter högre upp så blir det låsskärm men om jag verkligen ser till att svepa diagonalt från övre, högra hörnet (:grin:) så kommer kontrollcenter.

edit -såg att det var löst :D
 
Vaknade av att jag fick något i ansiktet, viftade bort det och det hamnade i sängen, en vårtbitare hade tagit sig in! Viftade bort den från sängen så får leta efter den senare idag och släppa ut den, om jag hittar den vill säga. Lyckades till sist somna om men är vaken igen. :meh:
 
Stör mig på att grannhuset är till salu.
Det har stått tomt i några år. När ägaren bodde där var hen perfekt som granne eftersom hen aldrig var ute i trädgården.
Det enda som delar våra tomter är ett lågt trästaket.
Är orolig för att någon av den högljudda typen ska köpa det.
Jag är mer ljudkänslig än de flesta :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
24 361
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 107
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 639
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp