Då är det väl inställt så i dina inställningar. När jag sveper uppåt öppnas kontrollcenter oavsett om telefonen är öppen eller låst.Då låser jag upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det väl inställt så i dina inställningar. När jag sveper uppåt öppnas kontrollcenter oavsett om telefonen är öppen eller låst.Då låser jag upp.
Då är det väl inställt så i dina inställningar. När jag sveper uppåt öppnas kontrollcenter oavsett om telefonen är öppen eller låst.
Det här är ju så frustrerande! Vill lösa problemet men jag fattar inteI mina inställningar står det:
Visa bifogad fil 124237
Men när jag gör så finns som sagt enbart Siri-förslag på appar. Sveper jag uppåt låser jag upp telefonen med ansikts-ID. Har telefonen en hemknappen öppnar man kontrollcenter genom att svepa uppåt.
Det här är ju så frustrerande! Vill lösa problemet men jag fattar inte
(Jag gör samma som sig för att komma till kontrollcenter)
Ska låta maken kika på det, han lyckas trolla ibland! Återkommer med resultat
Vad skumt! Borde väl vara likadant på alla iphones. Jaja, skönt att det löste sig till slut.I mina inställningar står det:
Visa bifogad fil 124237
Men när jag gör så finns som sagt enbart Siri-förslag på appar. Sveper jag uppåt låser jag upp telefonen med ansikts-ID. Har telefonen en hemknappen öppnar man kontrollcenter genom att svepa uppåt.
Jag hoppas VERKLIGEN att det håller uppe någon gång så "min" höbonde kan slå och torka hö... Det skulle ju vara typiskt - och HEMSKT - om förstaskörden torkar bort och andraskörden regnar bort...Vädret. Detta jäkla regnande.
Jag hade massvis planerat för mig och sonen, som inte riktigt funkar när det konstant öser ner. Varenda. Jäkla. Dag.
Kikade på långtidsprognos för augusti; det ska regna och bli max 20 grader.
I mina inställningar står det:
Visa bifogad fil 124237
Jag tänker likadant. Det verkar som att allt regnar bort..Jag hoppas VERKLIGEN att det håller uppe någon gång så "min" höbonde kan slå och torka hö... Det skulle ju vara typiskt - och HEMSKT - om förstaskörden torkar bort och andraskörden regnar bort...
Vi fick ytterligare 12 mm från 16:30 igår, och idag ska det också...regna...Jag tänker likadant. Det verkar som att allt regnar bort..
Jag vet inte vad som är värst, torka, eller detta regn utan slut.
Läste vårdbiträde! Fick inte ihop det med resten av textenVaknade av att jag fick något i ansiktet, viftade bort det och det hamnade i sängen, en vårtbitare hade tagit sig in! Viftade bort den från sängen så får leta efter den senare idag och släppa ut den, om jag hittar den vill säga. Lyckades till sist somna om men är vaken igen.
Och så säger de att Apple ska vara så himla användarvänligtOkej han löste det på 2 röda. Jag hade fingret någon cm för långt ner när jag började svepa..
Samma här! Älskar min macbook air, men gillar inte min jobbtelefon som är en iPhone. Blir tokig på den emellanåt då den inte är ett dugg användarvänlig jämfört med min privata Android.Och så säger de att Apple ska vara så himla användarvänligt
(ja, jag stör mig generellt på Apple som företag trots att jag har en Macbook som jag älskar högt)