Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det skulle inte regna förrän tidigast kl 14, enligt prognoserna. Det regnar nu.... :cautious:
20230724_124258.jpg


😁
 
Stör mig på när folk säger/skriver "tänk att folk inte kan lära sig skillnad på Mitt och Ditt" när något blivit stulet. Jag förstår ju att det bara är ett uttryck som folk slänger ur sig och knappast menar bokstavligt, men inombord skriker jag ändå "det är väl knappast där problemet ligger" :arghh:

Stör mig också på när jag sovit för länge på ena sidan så att ytterörat börjat göra ont, och att det tar en stund förens det slutar värka så att man kan somna om :meh:
 
Att det ser ut som att jag inte kommer få det sista på min slutlön den här månaden heller utan tjat.
Blev lovad förra månaden att det skulle komma nu istället pga dom "kunde inte" göra en extra överföring pga lönerna gått iväg. Hur svårt ska det vara att göra rätt?

Bara vänta och se om det dyker upp under dagen antar jag... :meh:
 
Och så säger de att Apple ska vara så himla användarvänligt 🙄
Om man vet hur man ska göra är det ju användarvänligt. Jag upptäckte efter mer än ett år att om jag sveper uppifrån och ner så öppnas notiscenter. Visste att det skulle finnas ett sånt men inte hur man kommer åt det. :D
 
Att det ser ut som att jag inte kommer få det sista på min slutlön den här månaden heller utan tjat.
Blev lovad förra månaden att det skulle komma nu istället pga dom "kunde inte" göra en extra överföring pga lönerna gått iväg. Hur svårt ska det vara att göra rätt?

Bara vänta och se om det dyker upp under dagen antar jag... :meh:
Lönestrul är irriterande, och man känner sig så maktlös då man inte kan göra något åt det själv, utan bara får hoppas på att någon annan ska sköta sitt jobb korrekt denna gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
24 344
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 107
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 639
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp