Det är mer irriterande med microsar som tjatar...Folk som sitter och stirrar på mobilen istället för att hämta sin mat och då låter micron pipa i flera minuter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mer irriterande med microsar som tjatar...Folk som sitter och stirrar på mobilen istället för att hämta sin mat och då låter micron pipa i flera minuter
Det skulle inte regna förrän tidigast kl 14, enligt prognoserna. Det regnar nu....
Härligt! Jag ställde mig och började plocka bort fönsterkitt. Fick springa in igen nästan med en gång...
Här skulle vi skippa regnet och få en grå dag men inte regn... Nej, det kom igång rejält nuDet skulle inte regna förrän tidigast kl 14, enligt prognoserna. Det regnar nu....
Var lugn, har inte gått en dag utan regn på flera veckor och gråmolnen tornar upp sig även idag.Härligt! Jag ställde mig och började plocka bort fönsterkitt. Fick springa in igen nästan med en gång...
Om man vet hur man ska göra är det ju användarvänligt. Jag upptäckte efter mer än ett år att om jag sveper uppifrån och ner så öppnas notiscenter. Visste att det skulle finnas ett sånt men inte hur man kommer åt det.Och så säger de att Apple ska vara så himla användarvänligt
Lönestrul är irriterande, och man känner sig så maktlös då man inte kan göra något åt det själv, utan bara får hoppas på att någon annan ska sköta sitt jobb korrekt denna gång.Att det ser ut som att jag inte kommer få det sista på min slutlön den här månaden heller utan tjat.
Blev lovad förra månaden att det skulle komma nu istället pga dom "kunde inte" göra en extra överföring pga lönerna gått iväg. Hur svårt ska det vara att göra rätt?
Bara vänta och se om det dyker upp under dagen antar jag...