Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lärt mig att aldrig börja titta på en serie innan alla delar är utlagda på play. Av erfarenhet...När nya avsnittet på serien avslutas så jäkla spännande och man måste vänta en hel vecka innan nästa avsnitt kommer Det borde va förbjudet. Det är ORIMLIGT
Ännu värre, säsongen slutar med en cliffhanger och så blir det ingen del två!När nya avsnittet på serien avslutas så jäkla spännande och man måste vänta en hel vecka innan nästa avsnitt kommer Det borde va förbjudet. Det är ORIMLIGT
Har du kontaktat Lendo om det? När det hände mig (förvisso på en annan lånförmedlare) så fixa de det direkt.
Jag har äntligen aktiverat "Stör ej"-funktionen, så bara ett noga utvalt antal personer kommer fram om de ringer mellan kl 22 och 07. Kanske något att fundera på ?Folk som ringer och skickar sms i fyllan 03:20 på natten. Ja, jag har semester. Nej, jag tycker inte om att bli väckt av ett sms med frågar om jag är vaken. Tur jag stängde av ringsignalen så jag slapp höra när det ringde.
Outlander, men tyckte inte det spelade nån roll. Kanske bara var jag som tyckte?När den som skriver så inte berättar vilken serie!
Kan inte hålla mej. Har ingen karaktärJag har lärt mig att aldrig börja titta på en serie innan alla delar är utlagda på play. Av erfarenhet...
Dödsstraff på detÄnnu värre, säsongen slutar med en cliffhanger och så blir det ingen del två!
Ett år skedde detta med i princip alla serier som jag började titta på?! Höll på att bli galen...Ännu värre, säsongen slutar med en cliffhanger och så blir det ingen del två!
Jag har den men hade tydligen den här personen inlagd som favorit, vilket han inte är längre så jag ändrar i listan.Jag har äntligen aktiverat "Stör ej"-funktionen, så bara ett noga utvalt antal personer kommer fram om de ringer mellan kl 22 och 07. Kanske något att fundera på ?
Jag stör mig också på vädret. Blir så rastlös när jag tittar på min lista av det som behöver göras, men dag efter dag bara går utan att jag kan få något av det gjort... Inte ens rosten på bilen kan jag fixa, för jag har inget garage och behöver stå ute med detta. Men badrummet har jag ju i alla fall fått riktigt fint - så det är väl något att glädjas över !Funderar på hur lite jag hunnit med i sommar, men så inser jag att det är vädret som satt stopp för vandring, sola, bada och grilla. Det är störande väder helt enkelt.
Jag stör mig också på vädret. Blir så rastlös när jag tittar på min lista av det som behöver göras, men dag efter dag bara går utan att jag kan få något av det gjort... Inte ens rosten på bilen kan jag fixa, för jag har inget garage och behöver stå ute med detta. Men badrummet har jag ju i alla fall fått riktigt fint - så det är väl något att glädjas över !
Pratat med ärthjärnan och frågade varför han ringt och textat inatt. "Jo, han hade börjat dricka sprit sent och sen var det ju vinet, så han visste inte om han skulle vara i skick att köra bil i em." Han hade börjat dricka tidigare på kvällen eftersom han ringde redan då och var på lyset.Jag har den men hade tydligen den här personen inlagd som favorit, vilket han inte är längre så jag ändrar i listan.
Hm, han ligger inte som favorit men låg som nödkontakt, undrar om det är därför mobilen släppte igenom honom? Nåja, nu är han ingen nödkontakt längre så nu borde det inte fungera att ringa eller texta mitt i natten.
Håller med dig, jag har en lista lika lång som min underarm med utomhus arbete i skånehuset, bara ytterdörrsbytet o en del av takbytet på gillehuset är gjort, ja någon vindskiva är målad oxå, mao det är massa jobb kvar.Jag stör mig också på vädret. Blir så rastlös när jag tittar på min lista av det som behöver göras, men dag efter dag bara går utan att jag kan få något av det gjort... Inte ens rosten på bilen kan jag fixa, för jag har inget garage och behöver stå ute med detta. Men badrummet har jag ju i alla fall fått riktigt fint - så det är väl något att glädjas över !