Stör mej så på min trötthet och olust till allt. Jag orkar och vill inget. Jag får tvinga mej. Gör jag det inte så känner jag stress över det inte blir gjort. Varför var jag tvungen att begåvas med mina förbannade diagnoser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatar det. För mig finns det bara två alternativ. Inga pengar eller pengar. Sådana uttryck tycker jag är hånfullt mot de som inga pengar har.
Precis så.Fast för mig är "inte ha råd" och "inte ha pengar" inte samma sak. Jag kan ha pengar på mitt konto, men eftersom jag vet att de är öronmärkta till t.ex. räkningar och oförutsedda utgifter så kan det ändå betyda att jag inte har råd med vad det nu är för något
skulle jag säga att jag inte har pengar så det skulle för mig kännas som ett hån mot de som verkligen inte har det.
Och visst kan man säga som @_Elly_ om man vill vara extra tydlig, men i vissa fall så orkar ellet vill åtminstone inte jag förklara desto mer.
Detsamma gäller poddappar... de borde ju känna av att man somnat..Att play-tvs markeringar av vilka avsnitt man sett inte tar hänsyn till när man somnar så det bara blir vilseledande om var man ska fortsätta titta.
Rimlig störning!!Jag stör mig på att min Helsingforsresa och hotellbokning krockar med att Joe Biden kommer hit i morgon. Utanför hotellet är det avspärrningar och fullt med poliser, i luften är det flera helikoptrar. Saker vi planerat att göra är stängda och det är ett jäkla oväsen
Jag håller med dig. "Jag kan inte lägga pengar på det" (just nu eller aldrig) är bättre att säga.Hatar det. För mig finns det bara två alternativ. Inga pengar eller pengar. Sådana uttryck tycker jag är hånfullt mot de som inga pengar har.
Nej flexi ska precis som allt annat användas på rätt plats och på rätt sätt. Inte inte låta hunden springa hur som helst där det finns folk. Använder man flexi där det finns/man möter folk gör man som alltid, hunden vid sidan tätt intill. Flexi ser jag på samma sätt som att hunden går lös men med extra säkerhet. Självklart går man inte med hunden lös bland folk. Det är normalt sunt förnuft.Stör mig också på flexi-koppel, och blir alltid lika rädd när jag ser stora hundar komma gåendes med det, framförallt när det är tydligt att ägaren har noll koll. Går ju liksom inte att greppa någonstans om något händer!
Jag är egentligen mycket förvånad att jag inte råkat boka min resa till precis i dag, utan en vecka senare. Det hade varit mycket typiskt för mig att vara tvungen att försöka ta mig genom ett avspärrat Helsingfors till färjterminal.Jag stör mig på att min Helsingforsresa och hotellbokning krockar med att Joe Biden kommer hit i morgon. Utanför hotellet är det avspärrningar och fullt med poliser, i luften är det flera helikoptrar. Saker vi planerat att göra är stängda och det är ett jäkla oväsen
Min kompis hamnade på fel sida en avspärrning och fick vänta närmare en timme för att komma tillbaka till hotellet. Själv har jag klarat mig hittills, bara fått ta ett gäng omvägar. Är tacksam över mitt goda lokalsinne!Jag är egentligen mycket förvånad att jag inte råkat boka min resa till precis i dag, utan en vecka senare. Det hade varit mycket typiskt för mig att vara tvungen att försöka ta mig genom ett avspärrat Helsingfors till färjterminal.