Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vikarien har tappat bort nycklarna till källaren, där vi har våra förråd oklart om vi har reserver.
For till annan stad som hade mycket fynd så det löste sig bra iafSkulle till en annan ort idag och på loppis, vad är då deras bästa loppis sommartider =16-19?! Ja för orten är inte ett ställe dit folk åker över dagen? Pingstkyrkan så inte privat för det hade varit mer logiskt
Väldigt störigt, vill också ha pannkaksrulle och glassbåtHar varit ute och promenerat och sedan ätit god pannkaksrulle med köttfärsfyllning... Nu ska jag ta en glassbåt. Om ungefär 45 min ska jag måla lager nummer två (och förhoppningsvis sista lagret) av badrumsfärgen....
Haha.... Inget jag stör mig på ALLS...tvärtom. Jag råkade hamna i fel tråd.... Inte första gången - säkerligen inte sista gången heller....Har varit ute och promenerat och sedan ätit god pannkaksrulle med köttfärsfyllning... Nu ska jag ta en glassbåt. Om ungefär 45 min ska jag måla lager nummer två (och förhoppningsvis sista lagret) av badrumsfärgen....
Ja, eller hur...Väldigt störigt, vill också ha pannkaksrulle och glassbåt
Säkert nån sadel som spökar.Det luktar sadelsåpa där jag sitter. Det finns ingenting i närheten som överhuvudtaget borde kunna lukta sadelsåpa. Ingen förklaring. Det bara... luktar.
Sånt stör jag mig också på! Har aldrig fått just det formuläret men fått andra där jag ibland måst avbryta för att jag inte förstod frågan eller för att det inte fanns nåt svar som stämde ens litegrann.Värdelöst formulerade påståenden i formulär!
Det fanns liksom ingenting mellan
"Smärtan hindrar mig från att gå mer än 1 km"
och
"Smärtan hindrar mig inte från att gå hur långt som helst."
Jag kan helt klart gå mer än 1 km, men definitivt inte "hur långt som helst" och det gör helt klart mer ont om jag går "för långt".
Jag valde att inte svara på den frågan. De fick iaf svar på det mesta. Men jag gillar verkligen inte att fylla i såna där. Hellre skriver jag en kort sammanfattning om läget, men jag förstår att det blir svårt att föra statistik på sånt jämfört med ett formulär där det är samma för alla som svarar. Fortfarande störigt dock.Sånt stör jag mig också på! Har aldrig fått just det formuläret men fått andra där jag ibland måst avbryta för att jag inte förstod frågan eller för att det inte fanns nåt svar som stämde ens litegrann.
Jag har nog en sån app i kroppen.Jag har en mensapp som skickar notis två dagar innan beräknad mens. Så bra!
Jag brukar få webbformulär och då måste man svara på varje fråga, det går inte att hoppa över nån.Jag valde att inte svara på den frågan. De fick iaf svar på det mesta. Men jag gillar verkligen inte att fylla i såna där. Hellre skriver jag en kort sammanfattning om läget, men jag förstår att det blir svårt att föra statistik på sånt jämfört med ett formulär där det är samma för alla som svarar. Fortfarande störigt dock.
Hur långt är hur långt som helst? Hur långt får man gå innan man enligt dem har tillåtelse att få ont?Värdelöst formulerade påståenden i formulär!
Det fanns liksom ingenting mellan
"Smärtan hindrar mig från att gå mer än 1 km"
och
"Smärtan hindrar mig inte från att gå hur långt som helst."
Jag kan helt klart gå mer än 1 km, men definitivt inte "hur långt som helst" och det gör helt klart mer ont om jag går "för långt".
Ja du... Det undrar jag med! Får man någonsin stanna upp eller måste man gå och gå heeeela tiden för att få välja det svarsalternativet? Synd att det inte fanns möjlighet att ställa frågor. "Hur fasen tänkte ni här?"Hur långt är hur långt som helst? Hur långt får man gå innan man enligt dem har tillåtelse att få ont?
Undra om det finns någon som kan svara hur långt som helst...Ja du... Det undrar jag med! Får man någonsin stanna upp eller måste man gå och gå heeeela tiden för att få välja det svarsalternativet? Synd att det inte fanns möjlighet att ställa frågor. "Hur fasen tänkte ni här?"
Jag brukar inte orka bry mig om att svara på formulär pga blir bara irriterad och frustrerad när jag inte vet vad jag ska svara, men det kändes lite viktigt när det var uppföljning efter en operation.