Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit ute och promenerat och sedan ätit god pannkaksrulle med köttfärsfyllning... :d Nu ska jag ta en glassbåt. Om ungefär 45 min ska jag måla lager nummer två (och förhoppningsvis sista lagret) av badrumsfärgen.... :)
Haha.... Inget jag stör mig på ALLS...tvärtom. Jag råkade hamna i fel tråd.... :D Inte första gången - säkerligen inte sista gången heller....
 
Mitt jobb. Förra året svimmade tre personer pga hetta. I år får vi...glass...istället för kylning. Det fick vi förra året också men vad hjälper lite glass mot ökenhetta? Vi hade ett möte där vi blev tillsagda att klä oss svalt.

Förra året mådde jag så dåligt en dag så jag var tvungen att gå hem. Kändes som om jag inte fick luft och jag mådde jätteilla.

Jag har köpt olika kylande produkter men jag tvivlar verkligen på att det är tillräckligt när temperaturen stiger.
 
Värdelöst formulerade påståenden i formulär!
Det fanns liksom ingenting mellan
"Smärtan hindrar mig från att gå mer än 1 km"
och
"Smärtan hindrar mig inte från att gå hur långt som helst."

Jag kan helt klart gå mer än 1 km, men definitivt inte "hur långt som helst" och det gör helt klart mer ont om jag går "för långt".
 
Släktforskning. :banghead:
Jag fattar inte varför jag lägger tid på det, får bara härdsmälta i huvet pga alla uppgifter som måste verifieras.
Har gjort två träd på mig själv, ett med bara rakt nedstigande släkt och ett med kusiner, farmorsmors syster, mormorsbrors fru osv. det är extra krångligt eftersom att jag nu upptäckte att jag använt en del olika namnformer i de två träden, t.ex. en som hette Eriksson i det ena heter Ersson i det andra. Plus att i ena trädet har jag lagt in några personers dubbla efternamn och i det andra bara ena efternamnet.
När mitt abonnemang går ut ska jag säga upp det, tänker inte betala för att få "hjärnhärdsmälta". :arghh:
Känns meningslöst att släktforska, vet inte vad jag ska ha det till, fast det vore lite kul att komma bak till 1600-talet för jag tror det finns flera vallonsläkter bakåt i tiden. Vad nu det spelar för roll ... :confused:
 
Det luktar sadelsåpa där jag sitter. Det finns ingenting i närheten som överhuvudtaget borde kunna lukta sadelsåpa. Ingen förklaring. Det bara... luktar. O_o
Säkert nån sadel som spökar.
Jag kände också en oförklarlig doft idag men minns inte hur det luktade, nåt parfymaktigt. (jag använder inte den doften).
 
Värdelöst formulerade påståenden i formulär!
Det fanns liksom ingenting mellan
"Smärtan hindrar mig från att gå mer än 1 km"
och
"Smärtan hindrar mig inte från att gå hur långt som helst."

Jag kan helt klart gå mer än 1 km, men definitivt inte "hur långt som helst" och det gör helt klart mer ont om jag går "för långt".
Sånt stör jag mig också på! Har aldrig fått just det formuläret men fått andra där jag ibland måst avbryta för att jag inte förstod frågan eller för att det inte fanns nåt svar som stämde ens litegrann.
 
Sånt stör jag mig också på! Har aldrig fått just det formuläret men fått andra där jag ibland måst avbryta för att jag inte förstod frågan eller för att det inte fanns nåt svar som stämde ens litegrann.
Jag valde att inte svara på den frågan. De fick iaf svar på det mesta. Men jag gillar verkligen inte att fylla i såna där. Hellre skriver jag en kort sammanfattning om läget, men jag förstår att det blir svårt att föra statistik på sånt jämfört med ett formulär där det är samma för alla som svarar. Fortfarande störigt dock. :cautious:
 
Jag valde att inte svara på den frågan. De fick iaf svar på det mesta. Men jag gillar verkligen inte att fylla i såna där. Hellre skriver jag en kort sammanfattning om läget, men jag förstår att det blir svårt att föra statistik på sånt jämfört med ett formulär där det är samma för alla som svarar. Fortfarande störigt dock. :cautious:
Jag brukar få webbformulär och då måste man svara på varje fråga, det går inte att hoppa över nån.
Det störigaste är när de skickar flera webbformulär samtidigt för man måste även svara och skicka in dem i den ordning de ligger. Så om det är t.ex. 4 formulär och det är en fråga i formulär nr 1 som jag inte kan svara på, då kan jag inte svara på de tre återstående formulären ... :banghead:
Undrar hur utvecklarna tänkte där, om de tänkte. :cautious:
 
Värdelöst formulerade påståenden i formulär!
Det fanns liksom ingenting mellan
"Smärtan hindrar mig från att gå mer än 1 km"
och
"Smärtan hindrar mig inte från att gå hur långt som helst."

Jag kan helt klart gå mer än 1 km, men definitivt inte "hur långt som helst" och det gör helt klart mer ont om jag går "för långt".
Hur långt är hur långt som helst? Hur långt får man gå innan man enligt dem har tillåtelse att få ont?
 
Hur långt är hur långt som helst? Hur långt får man gå innan man enligt dem har tillåtelse att få ont?
Ja du... Det undrar jag med! Får man någonsin stanna upp eller måste man gå och gå heeeela tiden för att få välja det svarsalternativet? Synd att det inte fanns möjlighet att ställa frågor. "Hur fasen tänkte ni här?"

Jag brukar inte orka bry mig om att svara på formulär pga blir bara irriterad och frustrerad när jag inte vet vad jag ska svara, men det kändes lite viktigt när det var uppföljning efter en operation.
 
Ja du... Det undrar jag med! Får man någonsin stanna upp eller måste man gå och gå heeeela tiden för att få välja det svarsalternativet? Synd att det inte fanns möjlighet att ställa frågor. "Hur fasen tänkte ni här?"

Jag brukar inte orka bry mig om att svara på formulär pga blir bara irriterad och frustrerad när jag inte vet vad jag ska svara, men det kändes lite viktigt när det var uppföljning efter en operation.
Undra om det finns någon som kan svara hur långt som helst... :D :D :D :D :D :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 710
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 631
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 148
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp