Usch
Det är hemskt att behöva känna så. Jag har aldrig känt så här men i andra sammanhang. Man vet att det kommer men inte när...
Jag vill poängtera att jag står för det jag skriver. Det är inte problemet. Problemet är känslan det ger när någon avskyr en så mycket, vill en så illa, att de lägger tid på att läsa tusentals inlägg för att hitta något de med mycket god vilja skulle kunna få till något negativt och sedan göra en stor sak av det. Det är fruktansvärt.
Jag är inte så naiv att jag tror att vi här är anonyma bara för att vi använder nick. De allra flesta, jag skulle vilja säga alla, har någon gång skrivit något som någon med stalkinggener och googlingsskills kan luska vidare i och hitta vem personen är. Det är inte så svårt men nog sjutton ska vi få ha det här forumet som den fantastiska mötesplats det är. De som inte vet, aldrig har fått känna den fantastiska gemenskapen och känslan när bukefalisterna går ihop och tillsammans förflyttar berg när det behövs ska inte få ändra på det. Låt kärleken flöda istället. Låt detta vara den fina plats det är.