Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner ett par systrar, med jag tror det var 11 års åldersskillnad. Och de är så galet lika att jag måste titta efter både en och två gånger för att vara säker på vem av dem jag talar med
Beställning på nätbutik som skickas som två paket. Helt ok med det.
Men hur lyckas man med att skicka det ena till ombudet jag valt, och det andra till ett annat ställe?
Men faktiskt butikens fel, inte postens. Det är alltså adresserat till olika ombud. På olika orter.Det var en ny variant av paketkrångel
Men faktiskt butikens fel, inte postens. Det är alltså adresserat till olika ombud. På olika orter.
Går det inte att skylla på posten?Men faktiskt butikens fel, inte postens. Det är alltså adresserat till olika ombud. På olika orter.
Men gud vilka svin. Du har inte hängt ut någon, du har ju inte lagt ut namn och bild liksom. Plus att jag verkligen inte tycker att du skrivit något för detaljerat om andra genom åren. Fortsätt att skriva som du görDet var visst här på buke (bukkakke som han kallade det ) som jag hade "hängt ut honom".
I dejtingtråden, det hade jag helt glömt bort, tycker inte jag skrivit nåt dumt eller så, men nån har visst roat sig med att kolla mina inlägg 2 år tillbaka och berättat åt honom
Amazon brukar göra så om det skickas från olika säljare. Störigt men jag har vant mig.Beställning på nätbutik som skickas som två paket. Helt ok med det.
Men hur lyckas man med att skicka det ena till ombudet jag valt, och det andra till ett annat ställe?
Men gud vilka svin. Du har inte hängt ut någon, du har ju inte lagt ut namn och bild liksom. Plus att jag verkligen inte tycker att du skrivit något för detaljerat om andra genom åren. Fortsätt att skriva som du gör
Jag har också blivit konfronterad en gång av en person som tyckte att det jag nämt i en tråd inte alls stämde med hens uppfattning. Det kändes väldigt jobbigt då men det jag skrivit var ju så som jag såg och upplevde situationen. Jag kom över det! Buke är viktigare för mig än vad en person tycker.
Det är naturligt! Min första reaktion var att radera hela mitt konto och aldrig med skriva något på internet typTack för peppen jag får sånt stresspåslag av sånt här och tar åt mig trots att jag försöker att inte bry mig..
Min med. Jag mådde så jävla dåligt och slutade hänga på buke ett tag. Buke som har varit mitt fönster mot världen under så lång tid. Som har varit det enda sociala utbytet jag hade under många är. Min räddare ärligt talat. Gunnar tog det på stort allvar och jag bytte nick ett tag. Tyvärr är man ändå sökbar så det hjälpte ju inte.Det är naturligt! Min första reaktion var att radera hela mitt konto och aldrig med skriva något på internet typ
Det är vidrigt!Tack för peppen jag får sånt stresspåslag av sånt här och tar åt mig trots att jag försöker att inte bry mig..