Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att det var någon annan växt också i min påse med ruccola. Jag har typ undvikit att köpa såna påsar för att jag råkade ut för en påse med små sallatsblad som till stor del innehöll ogräs förra sommaren och så trodde jag att ruccola är väl safe, men så händer det igen. Det är så klart reklamerat, men jag känner mig så jobbig som gör det även om jag tycker att har jag köpt ruccola så är det ruccola jag ska ha och inte något random ogräs som man dessutom inte har någon aning om det är ätligt. Reklamerade matvete också för en tid sedan som innehöll ett gäng okända fröer också.. är kontrollerna så himla dåliga i livsmedelsindustrin?!
 
Men faktiskt butikens fel, inte postens. Det är alltså adresserat till olika ombud. På olika orter.
Går det inte att skylla på posten? ;) ;) ;) ;)

När jag kan välja utlämningsställe för bring och dhl väljer jag stället 20 meter från jobbet jag åker ändå förbi deras infart... de ställena i vårt samhälle ligger en omväg som jag normalt inte tar... har varit med om att det trots val av ställe ändå hamnat fel.....
 
Det var visst här på buke (bukkakke som han kallade det 🙃) som jag hade "hängt ut honom".
I dejtingtråden, det hade jag helt glömt bort, tycker inte jag skrivit nåt dumt eller så, men nån har visst roat sig med att kolla mina inlägg 2 år tillbaka och berättat åt honom 😂
Men gud vilka svin. Du har inte hängt ut någon, du har ju inte lagt ut namn och bild liksom. Plus att jag verkligen inte tycker att du skrivit något för detaljerat om andra genom åren. Fortsätt att skriva som du gör :heart
Jag har också blivit konfronterad en gång av en person som tyckte att det jag nämt i en tråd inte alls stämde med hens uppfattning. Det kändes väldigt jobbigt då men det jag skrivit var ju så som jag såg och upplevde situationen. Jag kom över det! Buke är viktigare för mig än vad en person tycker.
 
Men gud vilka svin. Du har inte hängt ut någon, du har ju inte lagt ut namn och bild liksom. Plus att jag verkligen inte tycker att du skrivit något för detaljerat om andra genom åren. Fortsätt att skriva som du gör :heart
Jag har också blivit konfronterad en gång av en person som tyckte att det jag nämt i en tråd inte alls stämde med hens uppfattning. Det kändes väldigt jobbigt då men det jag skrivit var ju så som jag såg och upplevde situationen. Jag kom över det! Buke är viktigare för mig än vad en person tycker.

Tack för peppen 🩷 jag får sånt stresspåslag av sånt här och tar åt mig trots att jag försöker att inte bry mig..
 
Det är naturligt! Min första reaktion var att radera hela mitt konto och aldrig med skriva något på internet typ 😛
Min med. Jag mådde så jävla dåligt och slutade hänga på buke ett tag. Buke som har varit mitt fönster mot världen under så lång tid. Som har varit det enda sociala utbytet jag hade under många är. Min räddare ärligt talat. Gunnar tog det på stort allvar och jag bytte nick ett tag. Tyvärr är man ändå sökbar så det hjälpte ju inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 231
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 612
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 121
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp