Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klimataktivister
Eller ja, alla sorters aktivister men just idag klimatvarianten.
Hänt något idag?Aktivister!
Ja aktivister stormade löparbanan på Dimond League.Hänt något idag?
Demonstration under något friidrottsevangemang.Hänt något idag?
Hänt något idag?
Här är boet utanför tomten. Men skatorna äter upp kattens matDet gör dom uppländska jävlarna också! KaJag hatar verkligen deras arga läte när nån annan skata eller katter närmar sig deras bo.
Ungefär som när jag sålde häst. De skrev lååååånga mail eller ringde låååånga samtal för att beskriva sig själv, sitt liv och sina tidigare hästar. Något jag hade noll intresse av.Försöker sälja en bäddsoffa som vi inte har plats för. Finns intressenter, men: Hur många frågor kan man ställa om en bäddsoffa? …jag vill ju bara bli av med den, inte brevväxla
Kan verkligen relatera! Det släpper. En sak i taget. En känsla i taget. Andas. Jag är I samma läge, men vi fixar det här .Vill göra så mycket att det är fullkomligt kaos i huvet och jag får inte tummen ur. samtidigt så har jag ingen ork och försöker jag göra nått så tar det emot. Känner bara panik över att inget fungerar.
Här är en till! Det är skitjobbigt när det känns så.Ja! Egentligen är det "bara" att göra nånting, men det går inte.
Vad säger chefen om detEn kollega som alltid ser till att hen får lunch den bästa tiden och alltid ser till att alla kollegor äter samtidigt som hen. Vi kan inte ta lunch samtidigt, så jag hinner bli rejält hungrig och får alltid sitta ensam och äta.
Kul.
ÖoB har campingstolar för 149kr. Två olika varianter.Störande ilandsproblem.
Går på valpkurs och skulle behöva sitta ner på gräset ibland. Problemet är bara att om jag stått stilla en stund klarar jag varken att komma ner eller upp. Tittar därför efter en enkel tältstol. De är svindyra! Går att få upp till tusenlappen. Tänker jag INTE betala.
Får ge mig ut och jaga i nån lågprisaffär.
Lägga ansträngning på att jaga nåt så simpelt. Morr
Bra!ÖoB har campingstolar för 149kr. Två olika varianter.