Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk som uttalar namn fel. Jag förstod först inte vad som menades eftersom uttalet var så totalfel. Och kompisen fortsätter att uttala namnet fel trots att jag då inte förstod pga fel uttal.
 
Försöker sälja en bäddsoffa som vi inte har plats för. Finns intressenter, men: Hur många frågor kan man ställa om en bäddsoffa? …jag vill ju bara bli av med den, inte brevväxla 😒
Ungefär som när jag sålde häst. De skrev lååååånga mail eller ringde låååånga samtal för att beskriva sig själv, sitt liv och sina tidigare hästar. Något jag hade noll intresse av.
För i helvete. Köp hästen eller låt bli.
 
Orimligt irriterad på sätt batteriet i termometern är nere på 19%. Det står i manualen att det ska hålla i åtta månader, det har bara gått typ tre veckor... Batteriet ingick inte, utan jag fick köpa det separat. Nån mysko storlek dessutom så det ska vara extra besvärligt att byta ut.
 
Störande ilandsproblem.

Går på valpkurs och skulle behöva sitta ner på gräset ibland. Problemet är bara att om jag stått stilla en stund klarar jag varken att komma ner eller upp. Tittar därför efter en enkel tältstol. De är svindyra! Går att få upp till tusenlappen. Tänker jag INTE betala.
Får ge mig ut och jaga i nån lågprisaffär.
Lägga ansträngning på att jaga nåt så simpelt. Morr
 
Störande ilandsproblem.

Går på valpkurs och skulle behöva sitta ner på gräset ibland. Problemet är bara att om jag stått stilla en stund klarar jag varken att komma ner eller upp. Tittar därför efter en enkel tältstol. De är svindyra! Går att få upp till tusenlappen. Tänker jag INTE betala.
Får ge mig ut och jaga i nån lågprisaffär.
Lägga ansträngning på att jaga nåt så simpelt. Morr
ÖoB har campingstolar för 149kr. Två olika varianter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 264
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 614
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 122
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp