Varför?Att buke inte längre känns som en frizon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför?Att buke inte längre känns som en frizon
Hoppas ingen varit dum mot dig!Att buke inte längre känns som en frizon
Hade fått ett sms ifrån kväll av en gammal bekant.
Det pratas visst om att jag hängt ut honom i nån Facebookgrupp????! Vilket jag absolut inte gjort.
Folk är ju fan idioter.
Men hjälp…Det var visst här på buke (bukkakke som han kallade det ) som jag hade "hängt ut honom".
I dejtingtråden, det hade jag helt glömt bort, tycker inte jag skrivit nåt dumt eller så, men nån har visst roat sig med att kolla mina inlägg 2 år tillbaka och berättat åt honom
Ja sådant händer nu och då. Två år är ju inte så länge. Jag blev konfronterad med något jag skrev här -07 för något år sedan.Det var visst här på buke (bukkakke som han kallade det ) som jag hade "hängt ut honom".
I dejtingtråden, det hade jag helt glömt bort, tycker inte jag skrivit nåt dumt eller så, men nån har visst roat sig med att kolla mina inlägg 2 år tillbaka och berättat åt honom
Tacka de jävla trålarna för det, finns ingen mat kvar i Östersjön till varken rovfisk, säl eller fågel.Fiskmåsar som tydligen har hittat till min mark
Det var visst här på buke (bukkakke som han kallade det ) som jag hade "hängt ut honom".
Behöver ju inte vara en bukefalist heller, räcker med att nån idiot vet att @pepp skriver här och under vilket nick. Nån är det iaf med dåliga avsikter.Jävla svin till Bukefalist kan vi ju lugnt säga. Och han är inte så himla mycket bättre
Behöver ju inte vara en bukefalist heller, räcker med att nån idiot vet att @pepp skriver här och under vilket nick. Nån är det iaf med dåliga avsikter.
Du kan ju reklamera den. Jag har reklamerat byxor som inte stämde i storleken.Stör mig kolossalt mycket på att jag beställde en bh på nätet. Köpte samma storlek, annan färg av ett märke jag redan har.
Tror ni inte den nya är mindre?!
Jag fattade ju inte att så kunde vara fallet så jag klippte glatt bort alla lappar direkt.
Att öht skälla på hästen för att man ramlar av är idiotiskt.Stör mig på hoppryttare som ramlar av hästen, rycker i tränset skäller på hästen när ryttaren faktiskt tagit för tvär sväng...
Så kände jag med... satt typ 2 meter från händelsen... hästen var så dumm....Att öht skälla på hästen för att man ramlar av är idiotiskt.
Leta först efter vad du gjort fel själv innan du skyller på andra.
Jag känner ett par systrar, med jag tror det var 11 års åldersskillnad. Och de är så galet lika att jag måste titta efter både en och två gånger för att vara säker på vem av dem jag talar medSlökollar på en film. Två skådespelare ska föreställa tvillingar. Den ena är född 1990 och den andre 1975