Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr får jag ingen ersättning. 2.5 timme plus kostnaden. Sjukt störigt.Va? Även de som inte jobbar den dagen?? Låter helknasigt! Varför inte bara spärra alla korten på distans och så får de som inte kunde ta sig dit den dagen ringa någon som kan släppa in dem när de sen kommer till jobbet? Jag hoppas att du rapporterade den tiden och kostnaden på jobbet så du fick ersättning för det!
Vi slapp köpa skor... mejlade kulturskolan och frågade om vad som skulle fixas... hon fick tillåtelse med gympaskor... tur. Fick veta att de hade skor men de hon provade var fel storlek...-har vi några ballerinaskor som är svarta?
-nä det har vi inte....
-jag måste ha det på teatern......
Ja men vilken tur att man får veta det i god tid.... du slutar 14.00 och skall ha det så sent som 15.30 samma dag... jo men det är ju gott om tid...
Tror faktiskt att jag fick just en sådan fråga? Om jag arbetat obetalt på t.ex lantbrukSedan kan det vara lite knepigt ibland. Säg någon som arbetar obetalt på ett lantbruk som på pappret ägs av föräldrarna. Hen är inte arbetslös men har inte heller ett lönejobb eller är företagare.
Ett tag erbjöds deltagarna en trisslott för att locka fler att delta men det antar jag de slutat med?
Kontakta 1177 om du känner att gipset inte sitter bra. Eller det är iaf det rådet jag och anhöriga fått när de haft gips.Gipset skaver och klämmer så jag blir vansinnig.
Stör mig på att jag inte ska på röntgen och träffa ortoped förrän på onsdag.
Tyvärr får jag ingen ersättning. 2.5 timme plus kostnaden. Sjukt störigt.
Och min personalare var på plats veckan innan. Jag såg henne gå iväg på möte med min chef.
Som jag sa häromdagen... jag skall kolla jobbarkompisens kulör på bilen... den är i grunden pollengul...Min soffa. Jag vet att den är hårig överallt och lite dammig på den sidan där jag inte sitter. Men så såg tittare jag i lite bättre ljus. Jösses varför köpte jag en svart. Jag hade ju hund redan när jag köpte den Varför köpte jag inte en grå?
Jag har grå både hemma o här nere, meeeeeeeeeeeen svart hundMin soffa. Jag vet att den är hårig överallt och lite dammig på den sidan där jag inte sitter. Men så såg tittare jag i lite bättre ljus. Jösses varför köpte jag en svart. Jag hade ju hund redan när jag köpte den Varför köpte jag inte en grå?