Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdatering: Kravlade mig upp, svarade, var en smula grinig först men blev bättre under samtalet. Fick en supergullig intervjuare som jag ett tag kunde svära att säkert fanns på buke Som gjord för sitt jobb!Jag vet men jag reagerar inte bra på att bli totalt nedringd (den biten mer ok) och mest av allt rätt respektlöst att ringa upp direkt när man klickat bort. Sist var det frågor som "inte satt bra med mig"... Hade tagit vilken annan undersökning som helst just nu ärligt talat.
Jag skrattade rätt högt åt tanten som nu och då postade sådana kedjebrevsgrejer, och en dag postade ett kedjebrev om hur farligt det är att skicka kedjebrev, för då kunde ens konto bli kapat och whatnot.Vuxna jäkla människor som fortsätter posta kedjebrevs bullshit på fb, insta osv.
(och sedan gärna gnäller på "den yngre generationen" och att skolan inte lär dem källkritik)
Filmer/serier som ljussätts för mörkt. Ibland ser man bara en svart ruta. Why??
Nu har svtnyheter uppmärksammat detta
https://svt.se/kultur/kritiserad-trend-filmer-och-tv-serier-ljussatts-morkt
Jag måste verkligen bli bättre på detta... Brukar normalt använda förälder, men har insett att många hellre vill att man använder vårdnadshavare, men jag jobbar på det!
Fick sms från jobbet igår. Alla bemanningsanställda måste byta inpasseringskort. Idag. Resan in till kontoret med buss+tåg och promenad tar en timme och kostar ca 50:- per sträcka. Jag hade andra planer för idag men det är ju bara att planera om och åka in. Personalansvariga sa lite ursäktande att man hade kanske kunnat skicka kortet...Det handlar om minst 20-30 personer så det hade väl varit schysst om personalaren hade åkt till oss istället och bytt korten.
Vettig framförhållning hade ju varit ett bättre alternativ.Va? Även de som inte jobbar den dagen?? Låter helknasigt! Varför inte bara spärra alla korten på distans och så får de som inte kunde ta sig dit den dagen ringa någon som kan släppa in dem när de sen kommer till jobbet? Jag hoppas att du rapporterade den tiden och kostnaden på jobbet så du fick ersättning för det!
Fick en tanke när jag läste det här. Cushings kan väl ge sån kroppsbyggnad på människor? Smala ben och kraftig överkropp. Men det är som sagt bara en tanke, vet inte om det stämmer.Min kropp. Vill inte trigga någon
Fläsket sitter kvar på magen och bröstkorgen, mina ben, rumpa och bröst finns inte längre. Benen är så smala att allting fladdrar, trots att jag beställt små storlekar. Kan inte beställa mindre pga magen.
Ja alltså hade ju aldrig fortsatt kalla någon för vårdnadshavare om den velat bli kallad mamma, men det är lite som att jag kan använda hen men inte fortsätter med det om den vill bli kallad han eller hon, typ.Och jag tänker att jag är mitt barns mamma och tycker att vårdnadshavare låter så juridiskt och kallt. Föredrar att kallas för hennes mamma. Eller mitt namn. Jag är en människa. Inte en juridisk enhet.
Däremot stör jag mig på att skolor, förskolor, vård etc alltid ringer/kontaktar mamman i första hand och inte pappan!
Uppdatering: Kravlade mig upp, svarade, var en smula grinig först men blev bättre under samtalet. Fick en supergullig intervjuare som jag ett tag kunde svära att säkert fanns på buke Som gjord för sitt jobb!
Inte för att undersökningen i sig kändes bra men betydligt bättre än förra gången pga henne iaf