Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oftast skriver de upp köpta presentkort så med hjälp av den som köpte det så kanske det går att fixa?Jag fick presentkort på massage i somras av
Hittar det inte nu
Jag ska leta lite till först. Det är lite pinsamt att ha slarvat bort det så jag hoppas att jag kan hitta det.Oftast skriver de upp köpta presentkort så med hjälp av den som köpte det så kanske det går att fixa?
Hur uttalar hen det och hur tycker du att det ska uttalas?Hur uppläsaren av boken uttalar ordet bebis. Verkar vara fast med denne i typ alla böcker och tydligen sägs ordet ofta i böckerna som jag väljer
Och hur säger man det då om man inte uttalar ordet som just "bäbis"?Hur uttalar hen det och hur tycker du att det ska uttalas?
Mvh, hon som har en kollega som såväl uttalar som skriver bäbis.
Som det stavas; bebisOch hur säger man det då om man inte uttalar ordet som just "bäbis"?
Nä.....Som det stavas; bebis
JooooNä.....
2 of usHuvudvärk och nackvärk.
Håller med dig.. fast skriver bebisNä.....
Bebis med vad som känns som en stor betoning på e:et. Jag är inget större fan av ordet oavsett uttal men Kan vara att just själva uppläsaren irriterar mig litegrann men författaren är för bra för att missa pga det heheHur uttalar hen det och hur tycker du att det ska uttalas?
Mvh, hon som har en kollega som såväl uttalar som skriver bäbis.
Samma här.Håller med dig.. fast skriver bebis
Japp !Stavas bebis - uttalas bäbis.
Är det baaara jag som säger bebis här? Finns det inga stockholmare som kan rädda min ära?Stavas bebis - uttalas bäbis.
Min häst trampade av sig i lördags. Vi skulle galoppera och så snubbla hon till. Skon måste ha flugit all världens väg. Letade som en idiot men hittade den inte. Hovslagaren kommer på onsdag och träning i morgon. Rena turen att jag lyckades hitta en reserv. Mina reservframskor är snart slut och passar inte. Men reservbakskor har jag hur många som helst.Plus då att skon är ute i hagen, nersnöad, och jag har ingen reserv med sula att slå på. Och det är i fram, bak hade nog kunnat gå utan i ridhuset.