Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inte det minsta trött men det finns inget bra att titta på.
Är väl pigg eftersom jag sov nästan tolv h i natt.
 
Jag stör mig på att mannen måste fundeeeeera vidare på namn till dottern på 1,5 vecka. vi har tre som vi vacklar mellan, eller han vacklar mellan, vi har var sin storfavorit och ett båda kan tänka sig. Så antingen får han ge sig på mitt eller så tar vi det båda kan tänka sig. HUR kan det ta sån tid.... (Jag vet att man har tre månader på sig, men det känns inte alls rätt mot henne att hon ska få gå namnlös i tre månader!)
 
Sambon köpte en ny deo utan att provlukta. Det stinker numera en kombination av myggmedel och gammal gubbe i huset. :yuck:
Jag är väldigt doftkänslig och har astma.
"Men sånt tänker väl inte jag på heller." Morr.
Så jag stör mig även på att han har ett tvångsmässigt behov av att prova nya grejer. Jag är precis tvärtom; håller mig till det som funkar och ska något nytt testats (ffa något med doft), måste det provsniffas väldigt noga innan.
 
Sambon köpte en ny deo utan att provlukta. Det stinker numera en kombination av myggmedel och gammal gubbe i huset. :yuck:
Jag är väldigt doftkänslig och har astma.
"Men sånt tänker väl inte jag på heller." Morr.
Så jag stör mig även på att han har ett tvångsmässigt behov av att prova nya grejer. Jag är precis tvärtom; håller mig till det som funkar och ska något nytt testats (ffa något med doft), måste det provsniffas väldigt noga innan.
Tråkig attityd, det borde han visst - i allra högsta grad - tänka på!
 
Tråkig attityd, det borde han visst - i allra högsta grad - tänka på!
Han har väldigt många bra sidor, men just det där med att komma ihåg såna saker, där felar det lite. Han VET ju det egentligen. Men sen står han där i affären och ser något nytt och då är hjärnan liksom blank och bara tänker på "det där vill jag prova". 😅
Självklara saker glöms bort. Lite som idag; han ville att vi skulle äta hamburgare till middag. Han handlade. Tittade han i frysen så vi hade hamburgare hemma, innan han åkte? Nej. Frågade han mig? Nej. Köpte han det? Nej. "Jag tänkte att det nog fanns hemma." 😁

(Det gjorde det såklart inte...)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 161
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
498
· Visningar
25 077
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 670
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 314
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp