Jag tänker det också, men eftersom mitt sovrum vätter mot verandan och uppfarten brukar jag vakna om det kommer folk. Snön verkar även orörd, om det inte kommit mer under morgonen.Eller rent krasst, någon rekar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker det också, men eftersom mitt sovrum vätter mot verandan och uppfarten brukar jag vakna om det kommer folk. Snön verkar även orörd, om det inte kommit mer under morgonen.Eller rent krasst, någon rekar?
Gunillas smackningar och ”man blir smacksugen”.
När Gunilla kommenterar dressyren.
Då hade den nog inte ställt upp kvasten utan låtit den ligga ner.Eller rent krasst, någon rekar?
Skriv det i den tråden och anmäl till admin. Det är inte okej att klaga på andra trådar på det här sättet.Stör mig på att folk inte slutar tjafsa och pratar massa offtoppic i en känslig tråd!
Det är redan någon som skrivit det men det slutar inte. Och nej jag tänker inte bajsa ner tråden mer. Och jag vet inte vem som är admin.Skriv det i den tråden och anmäl till admin. Det är inte okej att klaga på andra trådar på det här sättet.
Du behöver inte veta vem som är admin om det gäller Buke. Det är bara att klicka på Rapportera och skriva varför så kommer det till rätt personer.Det är redan någon som skrivit det men det slutar inte. Och nej jag tänker inte bajsa ner tråden mer. Och jag vet inte vem som är admin.
Och man väljer ju själv om man tar åt sig eller inte. Ingen nämnd.
Tack. Gjort nu och hoppas att det rensas hårt!Du behöver inte veta vem som är admin om det gäller Buke. Det är bara att klicka på Rapportera och skriva varför så kommer det till rätt personer.
Det var inte direkt bättre i GHS live under u25. Liane kallade alla tjejer för flickor. "Log flickan när hon red ut?" "Den här flickan passar väldigt bra med sin häst" "En mycket duktig flicka"Gunillas smackningar och ”man blir smacksugen”.
Nej det var riktigt pinsamt men det är ju värre när det är SVT tycker jag.Det var inte direkt bättre i GHS live under u25. Liane kallade alla tjejer för flickor. "Log flickan när hon red ut?" "Den här flickan passar väldigt bra med sin häst" "En mycket duktig flicka"
Fast om man vet vilken tråd du menar håller ju inte det här? Vad är det man ska välja liksom? Jag är en av dem som skrev off topic i den tråden och jag tar absolut inte illa upp om mina inlägg rapporteras eller plockas bort. Bra att du fick veta var rapportera-knappen sitter.Och man väljer ju själv om man tar åt sig eller inte. Ingen nämnd.
Man väljer ju om man känner sig träffad eller inte.Fast om man vet vilken tråd du menar håller ju inte det här? Vad är det man ska välja liksom? Jag är en av dem som skrev off topic i den tråden och jag tar absolut inte illa upp om mina inlägg rapporteras eller plockas bort. Bra att du fick veta var rapportera-knappen sitter.