Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriv det i den tråden och anmäl till admin. Det är inte okej att klaga på andra trådar på det här sättet.
Det är redan någon som skrivit det men det slutar inte. Och nej jag tänker inte bajsa ner tråden mer. Och jag vet inte vem som är admin.
Och man väljer ju själv om man tar åt sig eller inte. Ingen nämnd.
 
Det var inte direkt bättre i GHS live under u25. Liane kallade alla tjejer för flickor. "Log flickan när hon red ut?" "Den här flickan passar väldigt bra med sin häst" "En mycket duktig flicka" :yuck:
Nej det var riktigt pinsamt men det är ju värre när det är SVT tycker jag.
 
Och man väljer ju själv om man tar åt sig eller inte. Ingen nämnd.
Fast om man vet vilken tråd du menar håller ju inte det här? Vad är det man ska välja liksom? Jag är en av dem som skrev off topic i den tråden och jag tar absolut inte illa upp om mina inlägg rapporteras eller plockas bort. Bra att du fick veta var rapportera-knappen sitter.
 
Fast om man vet vilken tråd du menar håller ju inte det här? Vad är det man ska välja liksom? Jag är en av dem som skrev off topic i den tråden och jag tar absolut inte illa upp om mina inlägg rapporteras eller plockas bort. Bra att du fick veta var rapportera-knappen sitter.
Man väljer ju om man känner sig träffad eller inte.
Jag vet var man kan rapportera enskilda svar men eftersom det var många inlägg som skulle rapporteras av olika slag så hade det blivit ett gigantiskt arbete. Så jag tog ett och gjorde en förklaring om att det gällde flera.
Sen för info så fanns det tjafs som var onödigt men det värsta var inläggen som var direkt hemska.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 161
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
499
· Visningar
25 077
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 670
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 314
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp