Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att snön kom tillbaka och förstörde min vårkänsla.
Läste "enligt min klocka är jag skit nödig" och tänkte att nu har klockorna börjat mäta alldeles för mycket ^^Att min träningsklocka och löpbandet visar så himla olika enligt min klocka är jag skitsölig.
Läste "enligt min klocka är jag skit nödig" och tänkte att nu har klockorna börjat mäta alldeles för mycket ^^
Nu känner jag mig ljusår efter allt annat, men hur kan klockan visa hur snabbt du rör dig när du är på ett löpband? Tänker att om den inte kan gå efter gps:en, vad går den efter då?Att min träningsklocka och löpbandet visar så himla olika enligt min klocka är jag skitsölig.
Den gissarNu känner jag mig ljusår efter allt annat, men hur kan klockan visa hur snabbt du rör dig när du är på ett löpband? Tänker att om den inte kan gå efter gps:en, vad går den efter då?
Steg skulle jag tro.Nu känner jag mig ljusår efter allt annat, men hur kan klockan visa hur snabbt du rör dig när du är på ett löpband? Tänker att om den inte kan gå efter gps:en, vad går den efter då?
Jag har en mild tandkräm men tycker ändå kombon tandkräm + vatten är fruktansvärd Matsmaker som ligger kvar i munnen på kvällen innan tandborstning har jag nog aldrig upplevt.Efter tandborstningen är ju bäst! Med en mild tandkräm så inga matsmaker är kvar men inte heller massa tandkrämssmak. BARA rent brunnsvatten
Har du aldrig ätit grillchips? Tycker den smaken stannar kvar i munnen i flera dagar. Hur mycket man än borstar tänderna, hur mycket man än äter så fortsätter den hemsöka en.Jag har en mild tandkräm men tycker ändå kombon tandkräm + vatten är fruktansvärd Matsmaker som ligger kvar i munnen på kvällen innan tandborstning har jag nog aldrig upplevt.
Så vi har lite samma då, men inte helt samma
Ännu ett skäl att nobba chipsHar du aldrig ätit grillchips? Tycker den smaken stannar kvar i munnen i flera dagar. Hur mycket man än borstar tänderna, hur mycket man än äter så fortsätter den hemsöka en.
Nja, jag väljer andra smaker baraÄnnu ett skäl att nobba chips
Dill å gräslökschips med tzatsikiNja, jag väljer andra smaker bara
Nu känner jag mig ljusår efter allt annat, men hur kan klockan visa hur snabbt du rör dig när du är på ett löpband? Tänker att om den inte kan gå efter gps:en, vad går den efter då?
Steg skulle jag tro.
Okej, om den går efter steg så blir det ju bara en uppskattning så då är det inte så konstigt om den visar fel. Vet att löpare som tänkt löpa i djupa dalar/raviner där gps-signalen kan vara svag rekomenderats att ha fotpoddar om de vill få något sånär tillförlitliga resultat.Jag har absolut ingen aning
Knappt faktiskt Gillar inte grillchips så har bara ätit det en handfull gånger.Har du aldrig ätit grillchips? Tycker den smaken stannar kvar i munnen i flera dagar. Hur mycket man än borstar tänderna, hur mycket man än äter så fortsätter den hemsöka en.
Det bästa är ju att dricka vatten direkt från en ren skogsbäck eller kallkälla.Jag har exakt samma problem! Fantastiskt att inte vara ensam om detta. Det är något speciellt med vatten som dricks iskallt vid tandborstning i kupade händer
Ååå, du har blivit med gårdstomteNär telefonen av någon anledning var nästan urladdad när jag vaknade. Och att någon ställt kvasten upp på verandan, som låg ner när jag gick och la mig. Den har ju knappast blåst till upprätt ställning
Ååh, vilken ära, vilken ynnestÅåå, du har blivit med gårdstomte
Eller rent krasst, någon rekar?När telefonen av någon anledning var nästan urladdad när jag vaknade. Och att någon ställt kvasten upp på verandan, som låg ner när jag gick och la mig. Den har ju knappast blåst till upprätt ställning