Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att min träningsklocka och löpbandet visar så himla olika :banghead: enligt min klocka är jag skitsölig.
Nu känner jag mig ljusår efter allt annat, men hur kan klockan visa hur snabbt du rör dig när du är på ett löpband? Tänker att om den inte kan gå efter gps:en, vad går den efter då? :confused:
 
Efter tandborstningen är ju bäst! Med en mild tandkräm så inga matsmaker är kvar men inte heller massa tandkrämssmak. BARA rent brunnsvatten :love:
Jag har en mild tandkräm men tycker ändå kombon tandkräm + vatten är fruktansvärd 😆 Matsmaker som ligger kvar i munnen på kvällen innan tandborstning har jag nog aldrig upplevt.

Så vi har lite samma då, men inte helt samma 😁
 
Jag har en mild tandkräm men tycker ändå kombon tandkräm + vatten är fruktansvärd 😆 Matsmaker som ligger kvar i munnen på kvällen innan tandborstning har jag nog aldrig upplevt.

Så vi har lite samma då, men inte helt samma 😁
Har du aldrig ätit grillchips? Tycker den smaken stannar kvar i munnen i flera dagar. Hur mycket man än borstar tänderna, hur mycket man än äter så fortsätter den hemsöka en.
 
Jag har exakt samma problem! Fantastiskt att inte vara ensam om detta. Det är något speciellt med vatten som dricks iskallt vid tandborstning i kupade händer 😍
Det bästa är ju att dricka vatten direkt från en ren skogsbäck eller kallkälla. 💦
Där jag är uppvuxen finns en grannby som (jag tror) får sitt vatten från en kallkälla nära vägen så när man åkte förbi på vägen så kunde man stanna och dricka eller fylla vattenflaskor/dunkar i kallkällan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 157
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
494
· Visningar
24 944
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 664
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 312
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp