Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var går den att se?Ser på sändningen från GHS, och stör mig på hur en av kommentatorerna uttalar Gothenburg. Det blir liksom gattenbergh hela tiden?
Funkar denna länk? https://live.gothenburghorseshow.com/sv/arenas/30Var går den att se?
Håller med! Dock är det bart och torrt nu så när snön kommer så är det inte halt under.Vädret.
Minusgrader och snö, snöfall flera dagar.
Jag vill inte! Det innebär bara att isfläckarna döljs av snö och det blir smått livsfarligt att röra sig ute. Inte plus förrän på måndag och då bara dagtid.
Hallå vädret - samarbeta lite nu va!
Tror det bara är dagens kval som går på viaplay vinter, resten av VM ska gå på 6'an.Stör mig på att viaplay är så dyrt. Jag vill ju bara se längd-VM och så kostar det 379 kronor för en månad..!
Lyckliga ni! Här är det stora sjok av is på vägar i skugga och ute på åkrarna. Rena skridskobanan. Som man inte ser.Håller med! Dock är det bart och torrt nu så när snön kommer så är det inte halt under.
Det absolut värsta!Lyckliga ni! Här är det stora sjok av is på vägar i skugga och ute på åkrarna. Rena skridskobanan. Som man inte ser.
Har dessvärre inga tv-kanaler så jag måste se allt på play.Tror det bara är dagens kval som går på viaplay vinter, resten av VM ska gå på 6'an.
Har dessvärre inga tv-kanaler så jag måste se allt på play.
Det kom inte upp som alternativ, får kolla vidare på detMen du bör klara dig med ett "bas-abonnemang". Viaplay har så att man kan se TV6 via funktionen "Kanaler", 48 timmar efter sändning.