Sur och grinig för att det inte blir nått ghs för mej Ingen som kan åka med till mässan heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja hävda att den fungerar lite eeextra braPersoner som delar upp sitt meddelande.
Varje mening blir ett nytt meddelande.
Något jag finner störande.
Sen stör jag mig också på att min ee-tangeneet inte riktigt vill fungera, vilket resulterar i att vissa meeddeelanden ser ut såhär...
Känns otroligt professionellt att skicka meddelanden där det mer ser ut som jag dunkat pannan i tangentbordet än någonting annat :PJag skulle vilja hävda att den fungerar lite eeextra bra
Vet nån som beställde en potatis i stället för ett kilo potatis.Stör mig på att jag trodde att jag beställt tre stycken bananer men tydligen beställt tre klasar bananer. Så nu har vi jäkligt mycket bananer hemma!
Började inte ghs idag? Lite sent att leta flygbiljetter tänker jag, de blir väl dyrare ju närmare avgångsdagen man kommer.Tittar på flygbiljetter tor till GHS för mig och min dotter, 16 700 kr
Haha en potatisVet nån som beställde en potatis i stället för ett kilo potatis.
Tror man kan frysa in skalade bananer.
För några veckor sedan hade någon snubbe parkerat sin kombi tvärs framför garageporten till lägenhetshusets gemensamma garage. Ingen kunde komma in eller ut. Grannarna som skulle iväg och hade tid att passa var sjukt sura, jag blev väl mest irriterad för att jag behövde leta parkering och sedan ställa bilen på gatan och betala dyr gatuparkering.Men va f...
Det står en liten buss från regiontrafiken och totalblockerar min infart. Det är flera hundra meter åt bägge hållen som han (ja han) kunnat stanna på. Fick honom att åtminstone slå på varningsblinkers.
Frågade om han inte kunde rulla fram några meter så jag kommer ut. Nej det tordes han inte. "Den bara stannade. Ingen fara det kommer en bärgare".
Nja?? När?
Det har varit gott om stora olyckor på riksvägen som nog har prio. Till skillnad från en liten länsväg där han bara blockerar ett körfält och mig.
Morr
Jo. Jag tittade mest för skojs skull och blev chockad.Började inte ghs idag? Lite sent att leta flygbiljetter tänker jag, de blir väl dyrare ju närmare avgångsdagen man kommer.
En på jobbet skulle också beställa bananer. Nu vet jag inte riktigt vart eller hur det gick fel men brukar vi få hem kanske 5-10 klasar bananer i veckan?Stör mig på att jag trodde att jag beställt tre stycken bananer men tydligen beställt tre klasar bananer. Så nu har vi jäkligt mycket bananer hemma!
Att folk tycker Jonathan Unge är "charmig" när han beter sig som jag vet inte vad. Å andra sidan stör jag mig rejält på att folk tycker det finns en "charm" med Alexander Schulman och Sigge Eklund när de sitter och mobbar folk i sin podd heller. Nja...
Systrarna Elfstrand. Har inte hittat någon annan hästpodd jag gillar heller
Nej men tack för tipset!Har du provat lyssna på Hur svårt kan det vara? med Lina Dolk? Det är lite olika nivå på avsnitten men de senaste har varit riktigt bra.
Vad gjorde ni med alla dessa?!En på jobbet skulle också beställa bananer. Nu vet jag inte riktigt vart eller hur det gick fel men brukar vi få hem kanske 5-10 klasar bananer i veckan?
Vi fick hem nästan 200kg bananer