Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker det är rätt kul att folk peppar på nånting under en ganska gråtrist tid på året. Ett konditori & bageri jag körde förbi idag hade kö både på ditvägen och på hemvägen. Kändes gulligt och mysigt.
Ja, jag tycker också att det är lite kul. I en tid när allt ska finnas tillgängligt hela tiden, året runt, så känns det trevligt att det fortfarande finns vissa "tidsbundna" saker ännu. :)
 
Just nu stör jag mig något fruktansvärt på att jag har hittat något som heter bionic reading. Det ska göra att människor med till exempel ADHD får lättare att läsa. Och idag ska jag läsa 40 sidor i en bok (i PDF form) av vetenskaplig karaktär plus en vetenskaplig artikel. Så jag hade verkligen behövt att det tillägget fungerade i chrome. Men det gör det inte. Alls. SÅ fruktansvärt besviken. När man hittar något som funkar liksom.

För er som är nyfikna så ska det se ut såhär;

1677048859141.png


Men det är hål i huvudet att få det att fungera tydligen.
 
Stör mig på Professional’s Choice som säljer hobbles och och på deras amerikanska följare som hävdar att de är nödvändiga för att lära hästar att inte få panik om de fastnar. PC själv säger att det är ”an excellent training tool to prevent pawing and encourage patience”
“Stör mig” är nog inte nog, är så ARG. Kommenterade faktiskt att man blir åtalad för djurplågeri för sånt här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 140
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
24 669
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 661
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 309
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp