Mär man går in på mottagare finns det längst ner en grön/blå ruta som det står ny mottagare...Ja sparbanken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mär man går in på mottagare finns det längst ner en grön/blå ruta som det står ny mottagare...Ja sparbanken.
Okej, förut har jag fått fixa det via datorn. Jag måste utöka och behöver dosan. Den har jag inte här.Mär man går in på mottagare finns det längst ner en grön/blå ruta som det står ny mottagare...
Tycker det är rätt kul att folk peppar på nånting under en ganska gråtrist tid på året. Ett konditori & bageri jag körde förbi idag hade kö både på ditvägen och på hemvägen. Kändes gulligt och mysigt.Semla är verkligen överskattat.
Stör mig på allt tjat som pågått hela dagen.
Så olika kan man tycka.Tycker det är rätt kul att folk peppar på nånting under en ganska gråtrist tid på året. Ett konditori & bageri jag körde förbi idag hade kö både på ditvägen och på hemvägen. Kändes gulligt och mysigt.
Ja, jag tycker också att det är lite kul. I en tid när allt ska finnas tillgängligt hela tiden, året runt, så känns det trevligt att det fortfarande finns vissa "tidsbundna" saker ännu.Tycker det är rätt kul att folk peppar på nånting under en ganska gråtrist tid på året. Ett konditori & bageri jag körde förbi idag hade kö både på ditvägen och på hemvägen. Kändes gulligt och mysigt.
Kan du inte logga in via webbsidan i stället? Jag använder ingen app (har annan bank iofs) och loggar in via webbläsaren i telefonen, kan göra det mesta den vägen.Ja sparbanken.
Det vet jag faktiskt inte. Har aldrig tänkt på det. Får prova detKan du inte logga in via webbsidan i stället? Jag använder ingen app (har annan bank iofs) och loggar in via webbläsaren i telefonen, kan göra det mesta den vägen.
Det går inte att identifiera sig med dosan men i telefonen? Har för mig något sånt löste det hela när jag skulle lägga in nr.Ja sparbanken.
Jo men jag har inte dosan hemma hos mej. Ska ta hem den senare idag.Det går inte att identifiera sig med dosan men i telefonen? Har för mig något sånt löste det hela när jag skulle lägga in nr.