Är reorna slut?Att vinterskorna jag haft på ridskolan har gått sönder innan vintern tagit slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är reorna slut?Att vinterskorna jag haft på ridskolan har gått sönder innan vintern tagit slut
Har inte orkat leta.Är reorna slut?
Jag har sagt i flera år att det borde ingå skydd när man köper rivjärn.Hyvlade av en duktig bit av tummen på rivjärnet när jag skulle riva ost till potatisgratängen...
Jag har hittat den.Stör mig på att kontrollen till min tv har rymt. Sjukt ohyfsat!
Den kan jag relatera till. Det är därför jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mej i huvet. Ville ha bort det röda och har nu min naturliga färg mörkt råttfärgat, men det är ljusare mitt uppe på huvet och jag råkade bleka sönder topparna så jag har ljusa slingor. Och värst av allt är att folk kommer och säger att det är jättesnyggt jag ser fruktansvärt blek och glåmig ut. Men vet inte vad jag vill ha för färg och jag vet inte om jag orkar hålla på och färga.Stör mig på att jag inte har en aning om vilken färg jag vill ha på håret.
Vaknar. Ser fram emot våren. Tittar ut....
Helvetes satan det är 10 cm av något jävla vitt mögel på marken
Vem har lagt denna beställning? Och nu??? Nu ska vi ju ha vår!!
Blir jätteirriterad å dina vägnar Vilken choklad är det?Stör mig på att det verkar vara fler som har upptäckt min nya favoritchoklad, då den är slut i alla butiker jag kollat i.
Eller, jag stör ju mig mest på att den är slut då, inte att andra har samma goda smak som jag