Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sexualiseringen av unga, av barn, ibland känns det som om böcker i stil med Samtycket av Vanessa Springora borde vara obligatorisk läsning för män kring 50, eller för alla människor egentligen. Det kanske bara råkar vara män runt 50 och uppåt som stört mig gällande det här på sistone... Vid den åldern är det hög tid för dem att sluta kolla efter tonåringar och yngre och börja kolla upp prostatan istället.
 
Angående ovanstående är det just dessa hopplösa möten som får mig att överväga att sluta som både skyddsombud och facklig representant på mitt jobb, ingen vill ta över så då står det tomt. Men dessa möten. Blir galen på bortslösad tid!!
 
Plötsligt sug efter att köpa smycken. Alltså, jag har väl köpt en ring eller så på impuls när jag var yngre, har lite små grejer jag ärvt, men allt är väldigt understated och enkelt. Och så ser jag denna idag och känner att den måste jag ha:confused:O_o När skulle jag använda en sån här??
heraldic-enamelled-brass-chain-of-office-dark-star-2.jpg
 
Plötsligt sug efter att köpa smycken. Alltså, jag har väl köpt en ring eller så på impuls när jag var yngre, har lite små grejer jag ärvt, men allt är väldigt understated och enkelt. Och så ser jag denna idag och känner att den måste jag ha:confused:O_o När skulle jag använda en sån här??
heraldic-enamelled-brass-chain-of-office-dark-star-2.jpg
När du ska gå på indiskt bröllop? :D Eller karneval? Eller... tja, vill se till att du stannar i minnet på någon genom att skilja dig från mängden :)
 
Plötsligt sug efter att köpa smycken. Alltså, jag har väl köpt en ring eller så på impuls när jag var yngre, har lite små grejer jag ärvt, men allt är väldigt understated och enkelt. Och så ser jag denna idag och känner att den måste jag ha:confused:O_o När skulle jag använda en sån här??
heraldic-enamelled-brass-chain-of-office-dark-star-2.jpg
Bröllop i min släkts hemtrakter var min spontana känsla 😄 Edit: samt lite Henry VIII.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 120
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 570
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 659
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 301
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp