Samma vikt som min, men det var visst inte så viktigt med vikten, för polisen skulle knappast kontrollväga på sträckan personen hade tänkt köraOj? Det var ju vårt bästa argument -får du köra den då?
Vår vägde 1990 kg.
Lånade aldrig ut den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma vikt som min, men det var visst inte så viktigt med vikten, för polisen skulle knappast kontrollväga på sträckan personen hade tänkt köraOj? Det var ju vårt bästa argument -får du köra den då?
Vår vägde 1990 kg.
Lånade aldrig ut den.
Det värsta är möten där man bara bestämmer att man ska ha ett nytt möte..Personalmöten
Nästa mötesjävladag tänker jag ta semesterDet värsta är möten där man bara bestämmer att man ska ha ett nytt möte..
När du ska gå på indiskt bröllop? Eller karneval? Eller... tja, vill se till att du stannar i minnet på någon genom att skilja dig från mängdenPlötsligt sug efter att köpa smycken. Alltså, jag har väl köpt en ring eller så på impuls när jag var yngre, har lite små grejer jag ärvt, men allt är väldigt understated och enkelt. Och så ser jag denna idag och känner att den måste jag ha När skulle jag använda en sån här??
Bröllop i min släkts hemtrakter var min spontana känsla Edit: samt lite Henry VIII.Plötsligt sug efter att köpa smycken. Alltså, jag har väl köpt en ring eller så på impuls när jag var yngre, har lite små grejer jag ärvt, men allt är väldigt understated och enkelt. Och så ser jag denna idag och känner att den måste jag ha När skulle jag använda en sån här??
Baserad på medeltida heraldikkedjor så du är inte helt off! Pinnar den så kan jag ha när du tar med mig på bröllop dåBröllop i min släkts hemtrakter var min spontana känsla Edit: samt lite Henry VIII.
Jag vill helst inte skilja mig alls, det som är det underligaNär du ska gå på indiskt bröllop? Eller karneval? Eller... tja, vill se till att du stannar i minnet på någon genom att skilja dig från mängden