Störiga saker vi stör oss på, del 25

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 024
  • Visningar Visningar 129 696
Status
Stängd för vidare inlägg.
Loggade in på min anonyma Instagram och upptäcker att jag blivit blockad hos en "ung mamma-influencer". Hade förstått om jag skrivit något olämpligt men jag undrade vart hon köpt sitt julpynt till granen med Disney-tema. Det är inte störande att bli blockad utan snarare att man ska ha många följare/vänner och många bilder för att inte ses som ett fejkkonto.

Loggade in på min anonyma Instagram och upptäcker att jag blivit blockad hos en "ung mamma-influencer". Hade förstått om jag skrivit något olämpligt men jag undrade vart hon köpt sitt julpynt till granen med Disney-tema. Det är inte störande att bli blockad utan snarare att man ska ha många följare/vänner och många bilder för att inte ses som ett fejkkonto.
Jag tänker omedelbart och fördomsfullt att det är från Amazon och det vill hon inte stå för. :D

Jag har fått ryggskott :arghh: Första gången någonsin och vill aldrig uppleva detta igen :down: får se om jag går till jobbet imorgon, har inte ens kunnat kliva upp ur soffan på ett normalt sätt under kvällen trots Alvedon :meh: men läst på lite så förhoppningsvis lättar det fort. På tisdag har jag planerat äta ute + handla sista klapparna, vill verkligen inte missa det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 66 67 68
Svar
1 346
· Visningar
67 235
  • Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 081
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 849
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 437
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka