Och mitt paket befinner sig i Hallsberg och borde levereras i morgon. PostNord har gjort vad de ska.Jag fick precis avisering om mitt paket nu, så det verkar som om det är på gång ! Hoppet lever !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och mitt paket befinner sig i Hallsberg och borde levereras i morgon. PostNord har gjort vad de ska.Jag fick precis avisering om mitt paket nu, så det verkar som om det är på gång ! Hoppet lever !
Jag gjorde det idag för min andning hörs alltid annars juAtt hästmänniskor alltid ska besudla sina fina instagramvideor på fina hästar med totalt opassande och/eller dålig musik.
Kan du inte stänga av ljudet bara? Eller välja bra/passande musik. Eller låta andingen höras. Allt utom generisk skitmusik till fin video tackJag gjorde det idag för min andning hörs alltid annars ju
Det blev Hey ho med Freddy Kalas för den matchade hästens travtaktKan du inte stänga av ljudet bara? Eller välja bra/passande musik. Eller låta andingen höras. Allt utom generisk skitmusik till fin video tack
Äsch, den var inte så farlig, ni har ju julig utstyrsel som matchar låten Värre är det med typ, fina nordsvenskar som går långsamt i snötäckt skymning, och sen fjantig discomusik till. Då skär det ju sig rejält.Det blev Hey ho med Freddy Kalas för den matchade hästens travtakt
https://www.instagram.com/reel/CmUCmFMD3dC/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Jag tänker omedelbart och fördomsfullt att det är från Amazon och det vill hon inte stå för.Loggade in på min anonyma Instagram och upptäcker att jag blivit blockad hos en "ung mamma-influencer". Hade förstått om jag skrivit något olämpligt men jag undrade vart hon köpt sitt julpynt till granen med Disney-tema. Det är inte störande att bli blockad utan snarare att man ska ha många följare/vänner och många bilder för att inte ses som ett fejkkonto.
Eller Costco.Jag tänker omedelbart och fördomsfullt att det är från Amazon och det vill hon inte stå för.
Jag kan heller inte gå ute. Jag hoppas på att jag kan komma ut en stund i morgon.Jag kan inte gå ute typ
Snorhalt
Inte bara hästmänniskor. Det verkar vara en trend att man måste lägga musik i sina videor, oavsett hur tondöv/dåligmusikälskare man än ärAtt hästmänniskor alltid ska besudla sina fina instagramvideor på fina hästar med totalt opassande och/eller dålig musik.