En lösning för att minska risken att det fryser igen är att låta en kran stå och droppa lite, så det rör sig i rören.Wohoo, kallvatten i kranen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En lösning för att minska risken att det fryser igen är att låta en kran stå och droppa lite, så det rör sig i rören.Wohoo, kallvatten i kranen.
Läkare har inte alltid rätt.Tack, jag har läst artikeln. Läste du också: "Läkare har sagt till mannen att åkommorna måste ha uppkommit genom yttre våld. De uppmanade också mannen att anmäla händelsen till IVO."
Finns inte en suck att jag som lekman sitter och bagatelliserar risker vid manipulering av nacken på ett onlineforum. Dvs det är absolut bäst att @Nytant pratar med sin behandlare om vad som är ok.
Hur kan ni få så många mail? Jag har en hotmailadress som jag haft länge och får aldrig skräpmail till den. En annan hotmailadress som är äldre kommer det kanske 4-10 skräpmail till per dag.Haha det där var väl inte så farligt har typ över tusen olästa mail orkar inte ens börja
På telefonen står det dock 150 nånting känns ju inte så farligt ändå
Visa bifogad fil 108167
Hur? Tja, mycket är reklam från sidor jag handlat från någon gång. Sen lite vettiga saker som Telia, orderbekräftelser etc. Men får sjukt mycket trams också, riktiga skräpmejl. Har haft min hotmail sedan tidernas begynnelse så kanske därförHur kan ni få så många mail? Jag har en hotmailadress som jag haft länge och får aldrig skräpmail till den. En annan hotmailadress som är äldre kommer det kanske 4-10 skräpmail till per dag.
Har en yahoomail också, där får man ju skräpmail så fort man skapat ett konto …
Läkare har inte alltid rätt.
Han kan ju dessutom ha utsatts för våld av annat än naprapaten. Han borde även ha känt om naprapaten tog i för hårt. De (kiro) jag gått hos har inte använt ”våld”. Om nacken inte ”vill” behandlas så låter de det vara.
Men denna naprapat kanske gjorde fel, det betyder inte att det är risk för stroke om det görs rätt.
Jag har ett stående erbjudande till en kollega om att rensa hennes privata mail. Jag tror hon har 2000+ olästa. Jag har en lite dålig rensad mailkorg just nu. 37 mail totalt. Känns som en belastningHaha det där var väl inte så farligt har typ över tusen olästa mail orkar inte ens börja
På telefonen står det dock 150 nånting känns ju inte så farligt ändå
Visa bifogad fil 108167
Oh, jag har haft samma hotmail sedan typ 1996-97 någonting.Hur? Tja, mycket är reklam från sidor jag handlat från någon gång. Sen lite vettiga saker som Telia, orderbekräftelser etc. Men får sjukt mycket trams också, riktiga skräpmejl. Har haft min hotmail sedan tidernas begynnelse så kanske därför
Och samma mobilnummer sedan 1998.Oh, jag har haft samma hotmail sedan typ 1996-97 någonting.
Ja men det är väl något liknande härOh, jag har haft samma hotmail sedan typ 1996-97 någonting.
Oh, jag har haft samma hotmail sedan typ 1996-97 någonting.
Och samma mobilnummer sedan 1998.
Det gjorde jag i natt. Både badrumskran och kranen i köket fick stå på ett sakta dripp-dropp....En lösning för att minska risken att det fryser igen är att låta en kran stå och droppa lite, så det rör sig i rören.
Jag fick precis avisering om mitt paket nu, så det verkar som om det är på gång ! Hoppet lever !Jag beställde målarböcker med HP-motiv till mitt barnbarn. Båda böckerna finns i lager!