Usch, så jobbigt . Håller tummarna för att ditt vatten tinar!Stör mig på att jag fortfarande inte har vatten vilket betyder att det frusit i backen.
Har jag riktig otur måste vägen grävas upp och då pratar vi rejäla pengar som jag inte har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, så jobbigt . Håller tummarna för att ditt vatten tinar!Stör mig på att jag fortfarande inte har vatten vilket betyder att det frusit i backen.
Har jag riktig otur måste vägen grävas upp och då pratar vi rejäla pengar som jag inte har.
Tack!Usch, så jobbigt . Håller tummarna för att ditt vatten tinar!
Nej.
Kiron jag går hos sa att det där grundar sig på att några eller någon patient fick stroke flera veckor efter behandling. Risken är pyttepytteminimal.
Citat från artikeln:Nja... https://www.svt.se/nyheter/lokalt/j...sund-fick-blodning-i-hjarnan-efter-behandling
Liten risk, ja. Men ändå en risk.
Citat från artikeln:
”Mannen skriver i sin anmälan att han besökte naprapaten i somras för att han hade huvudvärk …”
Så blödningen kan ha funnits där redan innan behandlingarna.
Men oj. Ledningen ligger inte på frostfritt djup?Stör mig på att jag fortfarande inte har vatten vilket betyder att det frusit i backen.
Det är inte mycket på den här gården som är som det ska. De som bodde här innan mig gjorde hellre än bra på allt. Och gjorde allt själva.Men oj. Ledningen ligger inte på frostfritt djup?
När vi blev utan vatten hade en koppling frusit isär. Men det var på gårdsplan.
Jag beställde målarböcker med HP-motiv till mitt barnbarn. Båda böckerna finns i lager!Jag har också en order där nu som jag väntar på... Tre böcker. Två finns i lager och en väntar de på. Som vanligt är det den engelskspråkiga boken som tar en evighet att trolla fram.... Jag beställde den 4 december, och tyckte att jag var ute i GOD tid. De har aviserat att ordern är försenad, men beräknar fortfarande min leverans till måndag. Vi får väl se.....
Stör ihjäl mig på kvällstidningarnas ständiga katastrofrubriker (den ena konstigare än den andra). Dagens bästa: "mildluft-attack" på väg (omg, det blir ingen vit och svinkall jul!) nej, för ett par timmar sedan var det ju "chock-kylan" som var ett problem . Måste sluta läsa sånhär skit.
Helt sant! Borde verkligen ha lärt mig det (redan). Ändå så stör jag mig.En kvällstidningsrubrik är inte komplett utan en attack eller chock
HURRA!!Wohoo, kallvatten i kranen.