Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade mina nycklar under förarsätet en gång. Hoppas dina dyker upp.
Ja, det min förhoppning men är för trött för att orka leta mer ikväll. Ska tömma bilen på allt som ska in i morgon och hoppas att jag hittar dem då. Sista jag vet bestämt att jag hade dem var när jag tog dem ur tändningslåset och stoppade ner dem i fickan. Jag har kollat runt stolarna men ska som sagt tömma bilen på allt och se om jag inte hittar dem då. Hoppas.
 
Började läsa en ny bok igår. Det jag ville ha och förväntade mig var minst avkoppling och som mest uppslukande nörderi. Eskapism från vardagens små och stora bekymmer.

Efter en sida märker jag att jag läst baksidan väldigt slarvigt och boken handlar om ett av mina absoluta mardrömsscenarion.
 
Stör mig på min ptsd, insomni, autism och ADD.
Ska till läkare i morgon kl 10:30. Brukar ta em-tider för att slippa känna mig stressad men nu gick det tydligen inte (populär mottagning).
Så stressar redan över att jag måste gå hemifrån ca 9:20 och försöker räkna ut hur tidigt jag måste vakna för att hinna äta frukost, klä på mig och inte stressa upp mig ännu mer.
Redan ångestig i kroppen, orolig att jag inte ska somna i tid och att jag ska försova mig.
Har inte ätit middag än och vill inte pga ångestig.
:(
 
Stör mig på min ptsd, insomni, autism och ADD.
Ska till läkare i morgon kl 10:30. Brukar ta em-tider för att slippa känna mig stressad men nu gick det tydligen inte (populär mottagning).
Så stressar redan över att jag måste gå hemifrån ca 9:20 och försöker räkna ut hur tidigt jag måste vakna för att hinna äta frukost, klä på mig och inte stressa upp mig ännu mer.
Redan ångestig i kroppen, orolig att jag inte ska somna i tid och att jag ska försova mig.
Har inte ätit middag än och vill inte pga ångestig.
:(
Har du några verktyg du kan använda för att bryta?
T.ex. sätta dig ner en stund och planera dagen och skriva ner allt som tar upp arbetsminne nu, sen plocka fram kläder och packa eventuell väska. Sen äta en banan eller proteinbar eller annan safe food om du har någon sådan mat som funkar?
 
På samma tema, folk som gnäller över att inga yngre vill ta över arbete i föreningen när de precis har fått frågan om hur man ska bära sig åt för att få kontakt då ingen i föreningen svarar på kontaktförsök. Nämen lägg ner eran jävla förening istället dårå! Hemska tanke att någon yngre förmåga skulle få föreningen att blomstra igen.
Fortsättning på störningen. Idag fick jag veta att den som mailen går till inte läser mail 😅 Hen tycker att man ska ringa istället. Intressant att mailen finns på deras hemsida men inga telefonnummer...
 
Det här stör jag mig på också! Oftast mindre företag då och inte föreningar, men ändå. Det är ju som att de inte vill ha kunder:rage:
Ja. Man kan verkligen undra. Det är en sak om privatpersoner i annonser skriver "enbart telefonsamtal inte mail." och skriver ut numret. De förlorar kunder såklart men kanske får sin pryl såld ändå. Skillnad när den enda kontaktväg som finns är mail och ingen svarar?! Hur tänker de? Visst är det idag enkelt att hitta telefonnummer till folk men endel uppskattar inte alls att man ringer istället för mailar när enbart mailen finns. Jaja, fortsättning följer säkert 😅
:p:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
535
· Visningar
26 823
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 204
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 591
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp