Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dålig kundservice. Ska idag till ett finare spahotell som vi fått presentkort till. Inser att jag inte har fått någon bekräftelse på min bokning så jag ringer repan. ”Då får du maila info@…” Förklarar att jag har incheckning om några timmar men de insisterar på att maila 🤷‍♀️ En kan ju tycka att om man står i repan då borde man kunna se bokningen.
 
Väntar på att mat på spisen ska bli varm.
väääntar...
Tappar tålamodet till slut och går ut för att titta (som alla vet så arbetar hushållets maskiner intensivare när man tittar på dem)

OK, vore kanske bra om någon slog på plattan. :banghead:
(om jag inte ska äta rawfood för att få guldstjärna i elbesparing?)
 
Totalt orimliga förslag om att köpa tilläggsförsäkring när man handlar på elektroniksidor. Det är ju allra oftast ovärt att köpa tilläggsförsäkringen, men nu menar jag när det är to-taaaalt ooo-rimligt. Som nu när jag kan få köpa en liten årslång försäkring till mitt 4-pack dammsugarpåsar. Den kostar bara ca dubbelt så mycket som påsarna. MAN KAN ALDRIG VARA NOG FÖRSIKTIG!!!

Screenshot 2022-12-11 14.42.00.webp
 
Totalt orimliga förslag om att köpa tilläggsförsäkring när man handlar på elektroniksidor. Det är ju allra oftast ovärt att köpa tilläggsförsäkringen, men nu menar jag när det är to-taaaalt ooo-rimligt. Som nu när jag kan få köpa en liten årslång försäkring till mitt 4-pack dammsugarpåsar. Den kostar bara ca dubbelt så mycket som påsarna. MAN KAN ALDRIG VARA NOG FÖRSIKTIG!!!

Visa bifogad fil 107649
Frågan som infinner sig är ju vilken typ av skador det är tänkt att täcka med denna försäkring? Vad kan liksom hända med dammsugarpåsar?
 
Vem, VEM kom på den vansinniga ideén om att vända ner mjöl osv när man bakar?! DET. GÅR. JU. INTE! Hur jag än gör så blandas det ju inte! Får ju stå och vända smet i evigheters evighet vilken enbart resulterar i att skiten sjunker ihop och det blir pannkaka av allt.


Och det är ju jäkligt dumt när det ska bli tårta :cautious:
 
Vem, VEM kom på den vansinniga ideén om att vända ner mjöl osv när man bakar?! DET. GÅR. JU. INTE! Hur jag än gör så blandas det ju inte! Får ju stå och vända smet i evigheters evighet vilken enbart resulterar i att skiten sjunker ihop och det blir pannkaka av allt.


Och det är ju jäkligt dumt när det ska bli tårta :cautious:
Hur gör man annars när man bakar? Jag har alltid vänt ner mjölet mär jag bakat.
 
Att jag har tappat rösten. Min ena astmamedicin gör mig hes och jag var tvungen att öka den när jag fick luftrörskatarr efter covid. :wtf:
Sambon har nog taskigt närminne också, för han glömmer att jag inte kan prata. Jag påminner med en harkling/väs/pip eller gest. "Just det." Två minuter senare; "Varför svarar du inte när jag pratar med dig?"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 958
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 576
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp