Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går ju att skicka in rättelser. Det har jag gjort via mail. Om man har konto där så kan man nog ändra själv. Det var väl horsetelex?Inte möjligt alls att dom gjort. Då jag känner ägaren
Fruktansvärt! De flesta julfilmer går ut på precis samma sak förutom The grinchAlla dessa julfilmer och julmusiken ska vi inte ens prata om
Frågan som infinner sig är ju vilken typ av skador det är tänkt att täcka med denna försäkring? Vad kan liksom hända med dammsugarpåsar?Totalt orimliga förslag om att köpa tilläggsförsäkring när man handlar på elektroniksidor. Det är ju allra oftast ovärt att köpa tilläggsförsäkringen, men nu menar jag när det är to-taaaalt ooo-rimligt. Som nu när jag kan få köpa en liten årslång försäkring till mitt 4-pack dammsugarpåsar. Den kostar bara ca dubbelt så mycket som påsarna. MAN KAN ALDRIG VARA NOG FÖRSIKTIG!!!
Visa bifogad fil 107649
En gång bosatte sig en mus inne i min dammsugare och gnagade sönder påsen. Kanske försäkringen hade ersatt?Frågan som infinner sig är ju vilken typ av skador det är tänkt att täcka med denna försäkring? Vad kan liksom hända med dammsugarpåsar?
Ersätter den nytt hus till Herr Mus också?En gång bosatte sig en mus inne i min dammsugare och gnagade sönder påsen. Kanske försäkringen hade ersatt?
Vem vill skicka iväg en förfrågan till eletronikförsäljaren gällande försäkringsvilkor för hemlösa möss som råkat ut för vräkning utan förvarning?Ersätter den nytt hus till Herr Mus också?
Jag vill, men är rädd att om de får reda på hur många möss som Fröken Katt mördar här så kan det något underminera min förfråganVem vill skicka iväg en förfrågan till eletronikförsäljaren gällande försäkringsvilkor för hemlösa möss som råkat ut för vräkning utan förvarning?
Hur gör man annars när man bakar? Jag har alltid vänt ner mjölet mär jag bakat.Vem, VEM kom på den vansinniga ideén om att vända ner mjöl osv när man bakar?! DET. GÅR. JU. INTE! Hur jag än gör så blandas det ju inte! Får ju stå och vända smet i evigheters evighet vilken enbart resulterar i att skiten sjunker ihop och det blir pannkaka av allt.
Och det är ju jäkligt dumt när det ska bli tårta
Vispar ner det annars eftersom jag aldrig får till det med att vända.Hur gör man annars när man bakar? Jag har alltid vänt ner mjölet mär jag bakat.