Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Asså är det jag som missuppfattar eller hur tänkte de här...? 🤔😅
 

Bifogade filer

  • 20220902_195940.webp
    20220902_195940.webp
    130,6 KB · Visningar: 232
Det där har jag sett förut, fattar det inte heller. Jag vill göra mina toabestyr ifred!

Eller hur!
Det var synd, för jag tyckte det verkade vara ett fint ställe annars...

Tja, man får ju ändå glasvägg. Inte alla ställen har tyckt att ens det är nödvändigt... 😅

Hahaha! Men asså jösses :S
Jag bodde på ett ställe en gång i ett rum som hade dusch utan dörr till, fast toaletten var inte där då utan utanför rummet åtminstone...

Kvittar hur billigt det är, jag hade inte bott där även om jag fått betalt för att göra det! O_o

Nä, det där såg ju inte fräscht ut :S
 
Icke läskunnig läkare som fått för sig att spirometrin 2015 efter svartmögelsattacken på lungorna är gjord 13 dagar innan den jag gjorde nyss pga akut astma av okänd orsak, men som jag snart också är återhämtad från.

Skiljer ju bara 7 år de spirometrierna emellan, så lätt att missa.....?

Inte nog med att han inte förstår/lyssnar på vad man säger, han kan heller inte läsa och som grädde på moset så påstår han att han provat ringa 2 gånger, vilket han inte gjort. Inte till min telefon iaf, så vem han ringt (om någon) kan man ju undra över 🤔
 
Flera sökresultat som hamnar längst upp när man söker på diverse hundrelaterade ämnen på svenska är lågkvalitativa content mill-sidor, flera dåligt översatta US-amerikanska originaltexter (som dels var skräp från början, dels förhåller sig till USA vad gäller kunskap, normer, lagstiftning m.m.)

Är lite chockad över hur utbrett det blivit och hur långt upp de klättrat. Vissa har dessutom relativt seriösklingande domännamn. Jättesvårt för de som behöver bra information att hitta den i det här träsket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 186
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
520
· Visningar
26 416
Senast: Nixehen
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 239
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp