Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på att jag har lånat ut pengar som jag kanske aldrig får tillbaka och att jag inte vågar påminna en av dom om att hen skulle betala tillbaka något varje månad.
Asså är det jag som missuppfattar eller hur tänkte de här...?
Asså är det jag som missuppfattar eller hur tänkte de här...?
Tja, man får ju ändå glasvägg. Inte alla ställen har tyckt att ens det är nödvändigt...
Har någon kändiskock lagat mat med tomatpuré månne....Alright, jag var en av dem som dissade bristen på Slotts tomatpuré i denna tråd för några dagar sedan - och nu är straffet att varenda hylla med tomatpuré var länsad på Ica Maxi, varken en tub eller burk ens av Icas egna.
Har någon kändiskock lagat mat med tomatpuré månne....
Det där har jag sett förut, fattar det inte heller. Jag vill göra mina toabestyr ifred!
Tja, man får ju ändå glasvägg. Inte alla ställen har tyckt att ens det är nödvändigt...
Kvittar hur billigt det är, jag hade inte bott där även om jag fått betalt för att göra det!
Är precis samma här dock gäller det medryttare som inte betalt och jag tycker det är skitjobbigt att påminna och vara "jobbig"Stör mig på att jag har lånat ut pengar som jag kanske aldrig får tillbaka och att jag inte vågar påminna en av dom om att hen skulle betala tillbaka något varje månad.
Det brukar väl vara så att glaset blir vitt när man låser/trycker på nån knapp? Nån teknisk innovation.Asså är det jag som missuppfattar eller hur tänkte de här...?
Jag hade samma problem så jag köpte mönster och plötsligt hade jag tvåStör mig lite på att jag inte kan hitta en bra kappa. Min sambo har snott min, och han älskar den så jag har inte hjärta att sno tillbaka den utan tänker köpa ny.