Börja med att ploga undan snönHerregud?! Hur hade du tänkt att de skulle ta sig in där?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börja med att ploga undan snönHerregud?! Hur hade du tänkt att de skulle ta sig in där?!
Jag får faktiskt skylla mig själv, jag har liksom ändå VALT att bo i Norrland. PostNord får självklart tycka det är rimligt att skylla på snödrivor den andra septemberBörja med att ploga undan snön
Min första tanke var hur avtalet man ingår ser ut. Är det ok att tanka och sedan fara runt hörnet och dra bort märket utan att de kan klaga? Då hade jag också kunnat ta emot gratis bensin...SD politiker visar ännu en gång att IQ nivån inte är allt för hög.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JQW6om/far-bensin-for-att-kora-runt-med-sd-reklam
"Stig Malmberg, ordförande för Sverigedemokraterna i Ånge är glad över att så många ungdomar har tagit ställning för partiets politik. Enligt honom är det partiets politik som lockar mer än erbjudandet.
– Det är inte så att man bara sätter på en blomma för att man får lite bensin det är jag alldeles övertygad om. Utan det är mer deras åsikt som har styrt och får de då bensin på köpet då blir de jätteglada, säger Stig Malmberg."
Vi skall på orienterings tävling varit uppehåll sedan måndag nu regn och 2.8 mm under dagen.Varit uppehåll i typ en vecka och prognosen har visat uppehåll även idag, imorn sol igen. MEN idag regnar det bara för jag ska iväg med hästarna ️ så störigt
Ja så onödigt! Nästan provocerande varit sol torsdag o fredag.Vi skall på orienterings tävling varit uppehåll sedan måndag nu regn och 2.8 mm under dagen.
Icas skinka....Förpackningar där det står ”Öppna här” och sen går det inte att öppna där