Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
På folk som jobbar på lager och har hand om lagerhanteringen och när en chaufför behöver fråga en sak, nä då kan man inte vara tillgänglig för man pratar uppenbart en privat samtal i telefon som inte rör jobbet.
Nä låt chaufförerna väntar, det kostar inga pengar....:mad: Nej jag har inte tid att stå på ditt företag, jag har andra företag som också väntar på sitt gods. Dessutom fredag och många stänger tidigt.... gaaaaaah.
 
Min hovslagare ringde igår och vill att jag ska ta hundarna och hänga med ut för att se om vi kan driva fram lite grisar åt honom. Jag hade totalt glömt att det var idag och har hela tiden trott att det var i morgon det gällde, nu ringde han och jag är trött men har lovat. :banghead:

Usch, två dagar på jobbet, körde hö i svinottan i morse och var hemma igen till 07 och har sedan jobbat hemifrån och haft möten, jag är trött och min semester är slut! :arghh:
 
Inatt fick jag rejält ont i halsen. Kan inte prata och knappt andas utan att hela tiden dricka varmt eller suga på halstablett. Har redan sår i munnen och kissar hela tiden.
Jag har min lediga dag den här veckan imorgon och har massor att göra, att vara sjuk ingår inte!
 
SD politiker visar ännu en gång att IQ nivån inte är allt för hög.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JQW6om/far-bensin-for-att-kora-runt-med-sd-reklam

"Stig Malmberg, ordförande för Sverigedemokraterna i Ånge är glad över att så många ungdomar har tagit ställning för partiets politik. Enligt honom är det partiets politik som lockar mer än erbjudandet.

– Det är inte så att man bara sätter på en blomma för att man får lite bensin det är jag alldeles övertygad om. Utan det är mer deras åsikt som har styrt och får de då bensin på köpet då blir de jätteglada, säger Stig Malmberg."
Min första tanke var hur avtalet man ingår ser ut. Är det ok att tanka och sedan fara runt hörnet och dra bort märket utan att de kan klaga? Då hade jag också kunnat ta emot gratis bensin...

Men det kanske är monsterklister på märket så det sitter där för evigt oavsett vad som avtalats. I så fall är det riktigt dåligt betalt för reklamplatsen.

Och förklarar varför de vänder sig till ungdomar som kanske inte tänker långsiktigt på fordonets andrahandsvärde. Eller så tror herr ordförande att det bara är ungdomar som stödjer partiets åsikter, eftersom det bara är de som erbjuds blommor och bensin?
 
Vi skall på orienterings tävling varit uppehåll sedan måndag nu regn och 2.8 mm under dagen.
Ja så onödigt! Nästan provocerande 😂 varit sol torsdag o fredag.

C914CD6E-0863-46DD-B0DF-88E03A07BBE8.webp
 
Försökte googla fram hur en sak ska formuleras för att räknas som giltig.
Får bara fram att det ska vara tydligt formulerat. Vilket gör det till en tolkningsfråga. Vilket leder till argumentationer då det finns olika tolkningar....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 192
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
520
· Visningar
26 428
Senast: Nixehen
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 240
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp