Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alright, jag var en av dem som dissade bristen på Slotts tomatpuré i denna tråd för några dagar sedan - och nu är straffet att varenda hylla med tomatpuré var länsad på Ica Maxi, varken en tub eller burk ens av Icas egna. O_o :arghh:
Är detta anledningen till att min korvstroganoff inte är lika god längre?

Vi har så dålig teckning i det här bygget att man måste använda sig av wifi-samtal för att kunna prata i telefon. Nu ligger wifiet nere (bara trådat funkar) vilket innebär att för att kunna svara i telefon måste jag använda min privata mobil som en hotspot och dela mitt privata mobilinternet till jobbtelefonen... Känns lite bisarrt i dagens IT-samhälle...

57EF1783-257E-4EE5-B9C1-1C585B160298.webp

Alright, jag var en av dem som dissade bristen på Slotts tomatpuré i denna tråd för några dagar sedan - och nu är straffet att varenda hylla med tomatpuré var länsad på Ica Maxi, varken en tub eller burk ens av Icas egna. O_o :arghh:

:eek: Får börja googla hur man gör egen tomatpuré :nailbiting: kanske får bli mitt livsprojekt att börja odla tomater, i jakten på ett recept så likt slotts som möjligt :rofl:

Stör mig på att min telefon hela tiden säger att den är i "fickläge" och inte går att använda direkt. Jag måste trycka på skärmen fyra gånger på bestämda punkter och guuud så störigt det är!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
61 62 63
Svar
1 244
· Visningar
55 758
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 385
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 462
Senast: Mineur
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka