Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alright, jag var en av dem som dissade bristen på Slotts tomatpuré i denna tråd för några dagar sedan - och nu är straffet att varenda hylla med tomatpuré var länsad på Ica Maxi, varken en tub eller burk ens av Icas egna. O_o :arghh:
Är detta anledningen till att min korvstroganoff inte är lika god längre?
 
Vi har så dålig teckning i det här bygget att man måste använda sig av wifi-samtal för att kunna prata i telefon. Nu ligger wifiet nere (bara trådat funkar) vilket innebär att för att kunna svara i telefon måste jag använda min privata mobil som en hotspot och dela mitt privata mobilinternet till jobbtelefonen... Känns lite bisarrt i dagens IT-samhälle...
 
57EF1783-257E-4EE5-B9C1-1C585B160298.webp
 
Alright, jag var en av dem som dissade bristen på Slotts tomatpuré i denna tråd för några dagar sedan - och nu är straffet att varenda hylla med tomatpuré var länsad på Ica Maxi, varken en tub eller burk ens av Icas egna. O_o :arghh:

:eek: Får börja googla hur man gör egen tomatpuré :nailbiting: kanske får bli mitt livsprojekt att börja odla tomater, i jakten på ett recept så likt slotts som möjligt :rofl:
 
Stör mig på att min telefon hela tiden säger att den är i "fickläge" och inte går att använda direkt. Jag måste trycka på skärmen fyra gånger på bestämda punkter och guuud så störigt det är!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 202
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
26 588
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 241
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Hiss och diss del 5
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp