Stall utan fall. Eller med bakfall. Mot golvbrunn alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har skrivit till 2/3 nu. Tänk att man ska ha dåligt samvete för ngt som andra borde ha….Klart du vågar, stå på dig. Det är ju dina pengar!
Är detta anledningen till att min korvstroganoff inte är lika god längre?Alright, jag var en av dem som dissade bristen på Slotts tomatpuré i denna tråd för några dagar sedan - och nu är straffet att varenda hylla med tomatpuré var länsad på Ica Maxi, varken en tub eller burk ens av Icas egna.
Inte okej!Folk som låter sina djur självdö istället för att ta det till veterinären. Det hade inte varit okej med en häst eller hund, men smådjur kan man visst bete sig som man vill mot..
Nä, blir så arg när jag ser det. Jag skulle inte låta min häst självdö, därmed inte min guldhamster heller.Inte okej!
Att en serie jag hade hyfsat höga förhoppningar på visade sig vara både fånig, förutsägbar och väldigt cheesy
Sweet Magnolias. Borde väl kanske ha anat det redan på titeln, men jag hade ändå hopp!Vilken!?
Hade hopp om att den skulle vara sådär mys-pysig, men den var som du sa mest bara cheesy och förutsägbar. Gav upp efter tre avsnitt tror jag.Sweet Magnolias. Borde väl kanske ha anat det redan på titeln, men jag hade ändå hopp!
Visa bifogad fil 99509Tyvärr verkar det vara en grej. Jag har fått rapporterar om exakt det klottret från olika håll
Alright, jag var en av dem som dissade bristen på Slotts tomatpuré i denna tråd för några dagar sedan - och nu är straffet att varenda hylla med tomatpuré var länsad på Ica Maxi, varken en tub eller burk ens av Icas egna.