Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för alla tips, limmet försvann med varmt vatten i några timmar denna gång, men ska testa olja på en annan klisterkladd jag stört mig på ett tag sen :)

Störningen är väl kvar ändå, så svårt är det inte att göra rimliga klisterlappar.
 
Kokosolja blandat med lite bikarbonat funkar också (framförallt på den där som inget annat funkade på). Gissar att det går bra med annan olja också.
 
Stör mig på att det är en muskel eller något i höger knäveck som gör grymt ont om jag försöker räta ut benet, så kan med andra ord inte gå normalt och ser ut som halta-lotta när jag går.

Hoppas det försvinner i natt, var inget smidigt att jobba när det var så.
 
Stör mig på att det är en muskel eller något i höger knäveck som gör grymt ont om jag försöker räta ut benet, så kan med andra ord inte gå normalt och ser ut som halta-lotta när jag går.

Hoppas det försvinner i natt, var inget smidigt att jobba när det var så.
När jag får så har jag oftast en låsning i musklerna högre upp (höften). Första tecknet att höften krånglar är att det gör grönjävligt ont i knävecket.
 
Besiktades transporten idag. Den saknade visst sidomarkeringsreflexer 😅 de har nog suttit med självhäftande tejp och ramlat av, borde ju sett det innan men alla saknades så hade inte en tanke på det. Lätt åtgärdat men 400kr för ny efterkontroll 🙃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 202
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
26 588
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 241
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp