Beroende på materialet det sitter på, så kan smör/fett vara till hjälp.Klisterlappar på produkter som inte går att ta av lätt och som lämnar klisterrester!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beroende på materialet det sitter på, så kan smör/fett vara till hjälp.Klisterlappar på produkter som inte går att ta av lätt och som lämnar klisterrester!!!!
På glas?Beroende på materialet det sitter på, så kan smör/fett vara till hjälp.
Ja, olja kan absolut funka på glas.På glas?
Du kan även testa med en hårfön på högsta värme.På glas?
Allra enklast (om man orkar bege sig ut) är att köpa Remove servetter på apoteket. Tar bort allt lim hur lätt som helst!På glas?
Olja brukar fungera. Mat/rapsolja tex. Har en bunt burklock ligger i oljeblötläggning i köket just nu. Det är vell inga bekymmer med glas det går ju oftast att få rent efteråt.På glas?
Glas påverkas inte av fett så gör ett testPå glas?
Jaaaaaaaaaaa, otroligt störigt!!!Klisterlappar på produkter som inte går att ta av lätt och som lämnar klisterrester!!!!
Jaaaaaaaaaaa, otroligt störigt!!!
Samma här, och det värsta är att jag behöver typ "en av allt"...Att jag verkar oförmögen till att få ihop en garderob ... alltså inte själva materiella garderoben, utan innehållet.
För första gången i mitt liv. Samma.Att jobbet ger mig ångest.
Ser ut som markeringslappar på skjutbanan (tips :leta efter en jägare)Klisterlappar på produkter som inte går att ta av lätt och som lämnar klisterrester!!!!
Ser ut som? Hänger inte medSer ut som markeringslappar på skjutbanan (tips :leta efter en jägare)
När jag får så har jag oftast en låsning i musklerna högre upp (höften). Första tecknet att höften krånglar är att det gör grönjävligt ont i knävecket.Stör mig på att det är en muskel eller något i höger knäveck som gör grymt ont om jag försöker räta ut benet, så kan med andra ord inte gå normalt och ser ut som halta-lotta när jag går.
Hoppas det försvinner i natt, var inget smidigt att jobba när det var så.