Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Irriterade mig enormt på den finskreggade bilen som körde i 55 på motorvägspåfarten när jag skulle hem häromkvällen. Tror ni han ökade farten när han kom upp på motorvägen?! :rage:

Bakifrån såg det ut som en medelålders man med begynnande flint men fortfarande mörkt hår, när jag kör om vid första bästa tillfälle så är det mycket riktigt en man i övre medelåldern som ser ut som han kisar där han hängde över ratten. 🤬
 
Behöver laga mat till något som räcker till matlåda i morgon, men har noll inspiration. Inget jag vill äta passar i matlåda...
 
Och så har hon gjort det igen. Hästskrället har trampat av sig en sko igen :arghh: fötterna är totalt katastrof och hon får verkligen inte trampa av sig skorna. På köpet så har hon ont i ryggen och det är väl därför som hon trampar av sig dom. Nu har vi hamnat i en ond spiral med skitdåliga hovar, ont i ryggen och tappskor. Den här sommaren har varit katastrof bokstavligen. Hennes fötter har aldrig varit så dåliga. Är så satans trött. Det är alltid nått. Är det inte hästen så är det något annat. Varför kan inte jag få ha lite flyt nån jävla gång, Varför ska allt gå emot mej hela tiden :rage: så fort nått verkar bra så får jag en käftsmäll. Jag blir så less på allt. Å så undrar folk varför man är bitter O_o
 
Och så har hon gjort det igen. Hästskrället har trampat av sig en sko igen :arghh: fötterna är totalt katastrof och hon får verkligen inte trampa av sig skorna. På köpet så har hon ont i ryggen och det är väl därför som hon trampar av sig dom. Nu har vi hamnat i en ond spiral med skitdåliga hovar, ont i ryggen och tappskor. Den här sommaren har varit katastrof bokstavligen. Hennes fötter har aldrig varit så dåliga. Är så satans trött. Det är alltid nått. Är det inte hästen så är det något annat. Varför kan inte jag få ha lite flyt nån jävla gång, Varför ska allt gå emot mej hela tiden :rage: så fort nått verkar bra så får jag en käftsmäll. Jag blir så less på allt. Å så undrar folk varför man är bitter O_o
Hade liknande förra sommaren. Skorna ramlade av, häststackaren hade fullt upp med att gå i hagen, med barfotaboots o sulor, gick inte att sko mer. Samtidigt försökte jag få henne dräktig och åkte 5 dagar/vecka till semin med bara krångel.

Meeeen det blev höst, hovarna kom tillbaka och hon blev dräktig 🙏🏻
Hoppas det vänder för dig med!
 
Stör mig på att min nya höbonde jag blivit tipsad om vill ha betalt i kontanter och dessutom vill leverera i morgon. Har egentligen inget emot det men vem har 10k + i kontanter hemma nuförtiden 🙃 Saknar min vanliga höleverantör som glatt delat upp sina självklart vita fakturor på tre månader utan att jag ens frågat om det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 204
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
536
· Visningar
26 823
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 245
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp