Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur man dricker båda sorterna svart...Om man gör potatismos utan ha koll på att det finns tillräckligt med mjölk hemma så blir man utan något att hälla i te/kaffe de kommande dagarna.
Mycket störigt att det ska vara så.
Kan det inte lagas med silvertejp så är det trasigt på riktigt! Alternativt, så var det inte riktig silvertejpSilvertejpslagningen av min galonbyxor höll inte för att krypa på knä och dra upp grästuvor.
Hmpf, ska inte silvertejp kunna fixa ALLT.
Jag tar ofta en eller två veckor på hösten och kanske två veckor under sommaren. Känns skönt att dela upp det och jag uppskattar också höstenVarför har jag inte semester nu för? I somras var det för varmt och jag hade ingen ork och gjorde därmed nästan ingenting på semestern. Nu är jag pigg, hästen går så fantastiskt bra och jag vill bara träna och så måste jag åka till jobbet imorgon?!?
Min alldeles för dyra telefon som jag haft en vecka åkte just i golvet och totalkraschade baksidan. Skal beställt men inte hunnit komma fram. Det går bra nu..
Har slut på bry-mig-kontot efter att min rara och superfina unghäst lyckades ta livet av sig nyligen. Därav känns spräckt telefon mer som ett irritationsmoment än ett riktigt problem. Den funkar i befintligt skick, den går antagligen att laga, och det går om inte annat att köpa en exakt likadan (för betydligt mindre pengar än ett välstammat halvblod). Bara störigt att behöva rådda i det.Ouch! I vissa situationer rabblar jag Karlsson på taket som ett mantra: "det är en världslig sak, det är en världslig sak, det är en...." Men det där hade jag nog behövt Karlsson-på-taket-debriefa rätt länge.
Nej men fy så ledsamt, det där är en helt annan nivå än där ett futtigt Karlssonpåtaket-mantra kan hjälpa. Det skulle vara min värsta mardröm att förlora unghästarna på något sätt.Har slut på bry-mig-kontot efter att min rara och superfina unghäst lyckades ta livet av sig nyligen.
Jag har ramlat ner i nåt höstmörker.- Irriterar mig på det mesta och har noll tålamod. Speciellt med min kassa kropp om envisas att ta sån himla lång tid på sig att rehabilitera sig.
Irriterar mig på att det är just jag som måste hålla koll på allt i styrelsen trots att det är jag som har minst ork. Irriterar mig på folk om inte håller reda på dagar och åtaganden. Och så irriterar mig på att jag har så dålig ekonomi. Till råga på allt ville Skatteverket påminna mig om min restskatt också.
Hörde en privatekonom på radio som sa att man bör ha pengar för ett halvårs räkningar på bankkontot. HA. HA. HA. Inte den här hösten..... Om en månad har jag ett par nya glasögon att lösa ut. De gamla går inte att fixa eftersom bågen har gått itu.
Grannen ringde för hon var på exakt samma humör så vi gnällde tillsammans en stund.
Hallå. jag brukar vara traktens optimistkonsult. Och så mår jag såhär
Hallå. jag brukar vara traktens optimistkonsult. Och så mår jag såhär