Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mängder av flugor inne. De kommer varje höst.Äcklig spyfluga som studsar runt i taket i sovrummet, jag vill inte ha den där!
Tar mig inte in på jobbet. Blippar kortet, rött kryss... min kollega börjar om 45 min om hennes kort nu funkar.
Kom in 05.01... igår kom jag in före 05. Mysko, får prata med vaktmästaren.
Det lät personligt?Är visst nån tekniksnubbe här som tyckte jag hade för mycket behörighet med mitt kort, därav att jag inte kom in i morse. Snark.
Är visst nån tekniksnubbe här som tyckte jag hade för mycket behörighet med mitt kort, därav att jag inte kom in i morse. Snark.
Så bra att de kollar varför man har den behörighet man har innan de tar bort den...Är visst nån tekniksnubbe här som tyckte jag hade för mycket behörighet med mitt kort, därav att jag inte kom in i morse. Snark.
Vilken tönt Hur hade han annars tänkt du ska kunna städa?!
Så bra att de kollar varför man har den behörighet man har innan de tar bort den...
Det finns fan inget värre än folk (nästan alltid mossiga gubbar) som är stolta över sin okunskap. Så jag tycker det är rimligt irritationsmomentEftersom jag är allmänt sur och stör mig på allt så blev jag extra uppretad på ett fb-inlägg.
Nän hade delat en artikel från en kvällstidning om Robyns lägenhetsrenovering. En man hade frågat "vem är Robyn". Då svarar en äldre manlig professor emeritus och över 90: "en flicka som sjunger".
Jag blev så uppretad. Flicka? Som sjunger?
Hon är internationellt känd artist.
(nu måste jag sluta reta mig på allt)
Som min morfar igår "pah, hur kan man kalla honom för folkkär artist, jag har ingen aning om vem det är!"...Eftersom jag är allmänt sur och stör mig på allt så blev jag extra uppretad på ett fb-inlägg.
Nän hade delat en artikel från en kvällstidning om Robyns lägenhetsrenovering. En man hade frågat "vem är Robyn". Då svarar en äldre manlig professor emeritus och över 90: "en flicka som sjunger".
Fast det är väldigt motiverat att reta sig på den där sortens förringande av en 43-årig kvinna som haft en internationell karriär i tre decennier.Eftersom jag är allmänt sur och stör mig på allt så blev jag extra uppretad på ett fb-inlägg.