Hon är knappast upptagen med det, hon skulle inte lägga två strån i kors för hans skull.Men tänk om det hänt nåt allvarligt och hon är upptagen med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är knappast upptagen med det, hon skulle inte lägga två strån i kors för hans skull.Men tänk om det hänt nåt allvarligt och hon är upptagen med det.
+1 på denSå hade min kropp också reagerat om den visste jag skulle dit. Klok kropp..
Jag har tänkt öva på sånt också (spela in och sedan titta/lyssna på mig själv, inte ens lägga upp någonstans) Men det går inte. Så du är inte ensam!Jag stör mig på att jag är så fånig, rent ut sagt. Jag har LÄNGE funderat på att filma mig själv när jag läser ett par sidor ur min bok, och sedan lägga upp detta på mitt författar-/bokkonto på instagram. Samt på facebook. Men jag KAN inte förmå mig till att ens sätta mig och öva.... Vilka FÅNIGA spärrar jag har. Jag vet många som gör liknade saker utan att ens fundera på det!
Om du filmar nått annat och läser i ”bakgrunden” så du inte är i fokus. Det kanske är enklare?Jag stör mig på att jag är så fånig, rent ut sagt. Jag har LÄNGE funderat på att filma mig själv när jag läser ett par sidor ur min bok, och sedan lägga upp detta på mitt författar-/bokkonto på instagram. Samt på facebook. Men jag KAN inte förmå mig till att ens sätta mig och öva.... Vilka FÅNIGA spärrar jag har. Jag vet många som gör liknade saker utan att ens fundera på det!
Sant. Det är ju också en idé... Kanske filma bokomslaget. Men blir det inte lite tråkigt om jag sitter och läser i några minuter.... Inte för att det kanske är så himla kul att se MIG heller , men tanken är väl lite grann att det blir mer personligt om jag syns med min bok....Om du filmar nått annat och läser i ”bakgrunden” så du inte är i fokus. Det kanske är enklare?
Du kan ju alltid börja med det som ett sätt att komma igång. Sen kanske det blir lite lättare?Sant. Det är ju också en idé... Kanske filma bokomslaget. Men blir det inte lite tråkigt om jag sitter och läser i några minuter.... Inte för att det kanske är så himla kul att se MIG heller , men tanken är väl lite grann att det blir mer personligt om jag syns med min bok....
Jag reagerade på att mina låter annorlunda när jag öppnar dem? Men det är inga problem för mig att få upp dem iallafall.Har dom gjort om "kapsylerna" till cola? Jag har stora problem med att få upp dom utan verktyg störigt!
Visa bifogad fil 101950
Jag glömde helt å köpa mjölk å tänkte göra potatismos idag.Om man gör potatismos utan ha koll på att det finns tillräckligt med mjölk hemma så blir man utan något att hälla i te/kaffe de kommande dagarna.
Mycket störigt att det ska vara så.